Niepokojący wyciek Silnik RP 1.8 jednopunkt FOTO

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krxychu
z Dorotką
z Dorotką
Posty: 359
Rejestracja: pn maja 15, 2006 09:33
Lokalizacja: Katowice

Niepokojący wyciek Silnik RP 1.8 jednopunkt FOTO

Post autor: krxychu » ndz kwie 12, 2009 09:23

Wczoraj zauwazywłem niepokojacy wyciek.Jako ze nie bardzo umie nazwać rzeczy po imieniu mamieszczam zdjecia. Co nalezy wymienic przy cieknącym elemencie jak nazywa sie ten czasny element spod którego leci woda


Obrazek



Karol G60
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: Karol G60 » ndz kwie 12, 2009 09:29

do wymiany kruciec wody..czyli ten plastikowy element na który jest załozony przewód wodny... jest p[od nim oryng który uszczelnia... ale trzeba wymienic cały króciec gdyz moze byc i pekniety plastik...króciec jest w komplecie z oryngiem.. kosztuje ok 30zł :helm:



albert1973
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:11
Lokalizacja: Elblag
Kontakt:

Post autor: albert1973 » ndz kwie 12, 2009 09:32

to jest "króciec przewodu nagrzewnicy"



Awatar użytkownika
krxychu
z Dorotką
z Dorotką
Posty: 359
Rejestracja: pn maja 15, 2006 09:33
Lokalizacja: Katowice

Post autor: krxychu » ndz kwie 12, 2009 09:58

super dzieki za pomoc korzystając z tematu co ta za przewód nad tym kroćcem :> ( ten grubu co jest podłaczony do silnika )
Ostatnio zmieniony ndz kwie 12, 2009 09:58 przez krxychu, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
ziolo115
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: wt kwie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Kontakt:

Post autor: ziolo115 » ndz kwie 12, 2009 10:02

Dokładnie tak :bigok: Należy wymienić kruciuec. jak odkręcisz ten stary to wyczyśc dobrze powierzchnie pod nim bo pewnie będzie miała osad z cieczy chłodzącej. mozesz delikatnie nozykiem lub innym narzędziem ale nie za mocno zenby nie pofatygowac powierzchni. a nowy kruciec mozna posmarowac pastą uszczelniającą przed przykręceniem co da ci pewnośc ze nie bedzie więcej takich niespodzianek :) :bajer:



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz kwie 12, 2009 10:19

krxychu pisze:super dzieki za pomoc korzystając z tematu co ta za przewód nad tym kroćcem :> ( ten grubu co jest podłaczony do silnika )
to jest osłonka gumowa :D w niej jest kabelek do czujnika oleju :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
fifel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 19:44
Lokalizacja: Kraków

Post autor: fifel » ndz kwie 12, 2009 13:07

A czy aby oryginalnie ten kruciec nie jest aluminiowy? ja mialem taki wlasnie...
Jesli to aluminium to nie ma oringa tylko plaska uszczelka, ktora mozna wymienic, tylko jak bedziesz dokrecal to z wyczuciem bo ja tak zalatwilem swoj ze w koncu pekl :/

Plastikowy zamiennik nie kosztuje 30 zl tylko 5zl, wiem bo kupowalem i wlasnie w plastikowych mamy oringi (wymienilem na pascie uszczelniajacej a i tak cieknie).

Jak bedziesz wymienial kruciec albo uszczelke to uwazaj na sruby i badz przygotowany na to ze mozesz ukrecic w nich lebki, wiec nie planuj wymiany w 15 minut :)
Jak ja odkrecalem to zostaly mi 2 szpilki bez glowek na wykrecanie ktorych musialem poswiecic kolejne cenne godziny... jesli nie urwiesz lebkow to znaczy ze jestes szczesciarzem :)


[img]http://i5.photobucket.com/albums/y182/johnnie_oo/zakaz-1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
krxychu
z Dorotką
z Dorotką
Posty: 359
Rejestracja: pn maja 15, 2006 09:33
Lokalizacja: Katowice

Post autor: krxychu » ndz kwie 12, 2009 19:42

ok dzieki wszystkim za pomoc Wesołych :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 496 gości