W gazie mam około 3000rpm
a w benzynie pływa i przygasa między 200 a 1500 (na oko, nie mam obrotomierza)
Ręcznie można cofnąć to przepustnice na dobre obroty ale ona zaraz sama wraca.
Jak w benzynie odczepie wtyczke chyba od silnika przesłony powietrza (na górze przy podszybiu w okolicy obudowy filtra) to obroty w benzynie wchodzą na takie jak w gazie czyli koło 2500-3000.
Może ktoś spotkał sie z czymś podobnym??
THX
Problemy z obrotami w silniku 1.6 PN
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problemy z obrotami w silniku 1.6 PN
Ostatnio zmieniony pn wrz 26, 2005 22:31 przez macmaclodz, łącznie zmieniany 1 raz.
dzięki za upomnienie, ale chyba z opcja szukaj mi nie zadziałała:)
dzisiaj przejrzałem calutkie forum i za wiele mi to nie dało:( za dużo wiedzy naraz
mam zatem kilka pytań
1.Obroty na benzynie rosną mi do takich jak na LPG (3000rpm) po odczepieniu wtyczki od silnika przesłony powietrza. Czego to dowodzi??
2.Czy częste hamowanie silnikiem ma duży wpływ na zuzycie nastawnika przepustnicy??
3.Jaki wpływ na sonde i układ regulacji sondy ma zastosowanie instalacji LPG gen. I, gdzie odczyty nie są brane pod uwage?? Czy to nie głupieje?? Czy warto zastosowac ten zestaw ze sterownikiem i silnikiem krokowym, ktory upgradeuje instalacje prawie do generacji 2 ??
Prosze tylko o merytoryczne odpowiedzi:]
P.S. Z tego właśnie powodu chciałem samochód gaźnikowy, a tu klops, jakis mutant gaźnika i wtrysku z zastosowaniem dużej ilości mechanicznych elementów osprzętu gaźnika.
[ Dodano: Pon Wrz 26, 2005 22:13 ]
zrobiłem mu reseta (3h bez minusa) i już myslałem że sie naprawiło
niskie obroty i elegancko przez 2 minuty, ale zaczął sie grzać,
zwiększał obroty,
zaczął pływac
i zgasł:)
Jeszcze pytanko jak zlokalizowac to pseudo złącze diagnostyczne, żebym był pewien że resetuje sie ten komp i mógł sprawdzic kody?? w okolicy cewki miałem szukać, ale tam nic takiego nie ma. Moze mozna jakos go zlokalizowac po wyjsciu z kompa czy cos??
pomóżcie!!
dzisiaj przejrzałem calutkie forum i za wiele mi to nie dało:( za dużo wiedzy naraz
mam zatem kilka pytań
1.Obroty na benzynie rosną mi do takich jak na LPG (3000rpm) po odczepieniu wtyczki od silnika przesłony powietrza. Czego to dowodzi??
2.Czy częste hamowanie silnikiem ma duży wpływ na zuzycie nastawnika przepustnicy??
3.Jaki wpływ na sonde i układ regulacji sondy ma zastosowanie instalacji LPG gen. I, gdzie odczyty nie są brane pod uwage?? Czy to nie głupieje?? Czy warto zastosowac ten zestaw ze sterownikiem i silnikiem krokowym, ktory upgradeuje instalacje prawie do generacji 2 ??
Prosze tylko o merytoryczne odpowiedzi:]
P.S. Z tego właśnie powodu chciałem samochód gaźnikowy, a tu klops, jakis mutant gaźnika i wtrysku z zastosowaniem dużej ilości mechanicznych elementów osprzętu gaźnika.
[ Dodano: Pon Wrz 26, 2005 22:13 ]
zrobiłem mu reseta (3h bez minusa) i już myslałem że sie naprawiło
niskie obroty i elegancko przez 2 minuty, ale zaczął sie grzać,
zwiększał obroty,
zaczął pływac
i zgasł:)
Jeszcze pytanko jak zlokalizowac to pseudo złącze diagnostyczne, żebym był pewien że resetuje sie ten komp i mógł sprawdzic kody?? w okolicy cewki miałem szukać, ale tam nic takiego nie ma. Moze mozna jakos go zlokalizowac po wyjsciu z kompa czy cos??
pomóżcie!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 140 gości