Sonda, jaka bedzie pasowac?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

damian83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: sob gru 27, 2008 16:42
Lokalizacja: gdynia

Sonda, jaka bedzie pasowac?

Post autor: damian83 » sob kwie 11, 2009 00:22

Mam nastepujący problem.
Ok 3 tyg temu po odpaleniu zaczęły mi spadać obroty - auto gasło. Dopóki się nie rozgrzeje bardzo nierówno chodzą obroty - później juz jest ok. Czego to może byc wina? Silnik krokowy wymieniony, świece też i dalej to samo. Zostala jeszcze sonda i chyba tu tkwi problem. Problem w tym że juz kupowałem przeróżne sondy do mojego silnika (55kw-75km, AAM, 1.8 benzynka) i każda sonda była inna. Jedna miała 4 kabelki, drruga kostke z dwoma pinami i kablem na mase, nastepna jeszcze inna. Moja za to ma 3 piny i kabel na mase, ale nigdzie takiej nie moge dostać. Czy można jakoś przerobic którąś z tych sond żeby przpasowała do mojego auta i zaczęła działać? Dodam że od czasu kiedy obroty zaczęły mi szwankować golf spala średnio 17-20 litrow w miescie przy bardzo spokojnej jezdzie, gdzie wczesniej palil ok 10 l.
Potrzebuje szybkiej pomocy, bo za kilka dni wyjezdzam, a nie chce wyczyscic konta na paliwo (trasa ok 1200km)


Z groy dzieki za pomoc.
Ostatnio zmieniony sob kwie 11, 2009 11:04 przez damian83, łącznie zmieniany 1 raz.



Karol G60
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: Karol G60 » sob kwie 11, 2009 09:59

od sondy spalanie az tak nie wzrosnie... sprawdz czujnik od ssania.. niebieski...



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » sob kwie 11, 2009 11:32

damian83, dobór odpowiedniej sondy u ciebie zależy od nr vin,podaj mi go na pw to ci dobiorę jaka ma być



Awatar użytkownika
mishabest
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: czw mar 26, 2009 18:29
Lokalizacja: kraków

Post autor: mishabest » sob kwie 11, 2009 18:31

to ja bym się podłączył bo mam podobny problem... sondę założyłem uniwersalna 4 przewodowa ngk, stara miała 3 przewody i 4 na mase...
mój vin: wvwzzz1hzpw675978 , z tego co wyszukałem to sonda powinna mieć symbol
030 906 265 AA (takie podobno były w automatach a taki posiadam)
niestety stara sonda pamięta na pewno ten 93 rok więc z niej niewiele odczytam a do odkręcenia musiałem użyć majzla i młotka :)



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » sob kwie 11, 2009 19:24

mishabest, i taka ma być dł rdzenia 610
ilość rdzeni: 3
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 100000
Obrazek



damian83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: sob gru 27, 2008 16:42
Lokalizacja: gdynia

Post autor: damian83 » sob kwie 11, 2009 22:32

Dokladnie taka sonde chcialem kupic, ale w sklepach z czesciami nie mieli. Za to sprzedali mi sonde uniwersalna z trzema gołymi kablami. Pod laczylem kable przez kostke łącznikowa i po kłopocie. Do tego wymiana silniczka krokowego plus nowe świece.
Wszystko dziala jak wczesniej. A auto pali mniej niz przedtem, bo ok 10 litrow w miescie :bigok: Zalałem do pelna i kilka godzin jazdy po trojmiescie, łącznie wyszlo kolo 520 km.
Takze naprawiony :) ufffffff



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 270 gości