Strona 1 z 1
gniazdo diagnostyczne
: śr kwie 08, 2009 16:08
autor: Kornych
Mam problem ze znalezieniem gniazda diagnostycznego do golfa 3 1.6 93r. czytałem ze moze byc pod popielniczka pod zaslepkami obok nawiewu, ale nigdzie nia moge znalesc. Prosze o pomoc. Dzieki.
: śr kwie 08, 2009 16:18
autor: wegi
tak to wygląda - obok zapalniczki i popielniczki

: śr kwie 08, 2009 16:21
autor: Kornych
no właśnie i w tym problem ze nie ma go tam sprawdzałem w kazdej zaslepce i nic
: śr kwie 08, 2009 16:28
autor: wegi
a wogole w Twojej wersji jest na pewno takie gniazdo? nie wiem jak to jest w benzyniakach, moze silniki z wtryskiem jednopunktowym nie miały
raczej gdybyś je mial to wlasnie w tym miejscu
: śr kwie 08, 2009 16:42
autor: Kornych
pod zaslepkami srodkowymi sa jakies dwie male kostki ale z tego co wiem to musi bys jedna duza.
: śr kwie 08, 2009 16:47
autor: Jarowo
Takie jak na focie dopiero od 1994
Kornych pisze:pod zaslepkami srodkowymi sa jakies dwie male kostki ale z tego co wiem to musi bys jedna duza.
Te dwie z dwoma stykami, czyli 2x2 to właśnie jest to czego szukasz. Są do kupienia przejściówki w tych 2x2 na obd
: śr kwie 08, 2009 16:48
autor: Kornych
ok dzieki
: śr kwie 08, 2009 17:00
autor: Jarowo
Napisałem do 1994 a i to nie w każdym modelu. A tak w ogóle to co zamierzasz robić, że szukasz złącza diag. ?
: śr kwie 08, 2009 17:50
autor: Kornych
mialem maly problem falowanie obrotow, nie moglem go nawet odpalic jak byl rozgrzany silnik. ale wszystko ok kilka bledow i czujnik temperatury do wymiany
: śr kwie 08, 2009 20:49
autor: Jarowo
Rozumiem, że dostałeś się do sterownika jak piszesz kilka błędów. A z tym falowaniem to jakaś zmora w VW. Ja dzisiaj także rozpocząłem walkę z obrotami. Od soboty wariują jak temperatura cieczy chłodzącej przekroczy jakieś 65 stopni. Problem w tym, że u mnie wszystko Oki poza dziwnymi odczytami w blokach z sondy i nie wiem jak to interpretować.
Czy sonda Oki a spaliny do bani z jakiegoś powodu, czy też sonda źle robi a spaliny oki. Po prostu obroty są dobre dopóki na sondzie jest mieszanka bogata lub tylko trochę za uboga, a po przekroczeniu pewnego progu zaczyna się problem. Po odłączeniu sondy sterownik przyjmuje wartość 1,00 i wszystko z obrotami w porządku, tylko że spaliny zmieniają nieco zapach. Rożne rzeczy pisali koledzy na temat falowanie ale jakoś nie mogę nic kupić od nich dla siebie. Na chwilę obecną jedyne co mogę napisać to POWODZENIA, bo to falowanie to wredna sprawa.
Poprawiłem to bogata/uboga bo było odwrotnie i jeszcze jedno pomyśl także o sondzie jak są kłopoty z falowaniem bo właśnie "kupiłem" od kolegów trochę ciekawych informacji.