Strona 1 z 2

1,8 RP czasem gubi obroty przez chwilę po zapaleniu

: wt kwie 07, 2009 20:23
autor: olo666
Witam,tak jak w temacie.Czasem odpalam i po kilku sekundach gubi obroty.Wtedy na wyczucie przegazówka i sie uspokaja.Nie zdaza sie to podczas jazdy oraz wtórnie po tym fakcie przy odpaleniu.Właściciel od którego kupiłem golfa twierdzi ze tam jest sportowy wałek i to moze byc przyczyna.Ja myśle ze to moze byc krokowiec ?? filtr paliwa stary ?? oświeccie mnie
Pozdrawiam

: śr kwie 08, 2009 05:12
autor: sewooo
jeżeli krokowiec to na ciepłym silniku na biegu jałowy też obroty by falowały czy nawet przygasał. Tak naprawde na prawidłowe obroty silnika składa się dość sporo możliwości, także tródno jest jednoznacznie określi że to może być krokowiec. Musisz bardziej zaobserwować zachowanie samochodu może czegoś więcej się dopatrzysz i napiszesz co będzie dodatkową wskazówką dla odpowiadających pozdro

: śr kwie 08, 2009 09:21
autor: kwadrat
sewooo, a gdzie znajduje się krokowiec w RP?

: śr kwie 08, 2009 09:41
autor: sle
no przy przepustnicy, takie czarne coś z szeroka wtyczką
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=189073
Obrazek

: śr kwie 08, 2009 09:50
autor: Lucki
Obrazek

: śr kwie 08, 2009 10:29
autor: kwadrat
Dzięki chłopaki. Czyli krokowy jest pod wtryskiem? Bo dzisiaj całkiem możliwe ze będe czyścił wtrysk (czyli to pod tym plastikiem ze znaczkiem VW). A Przepustnica gdzie jest? Jak się dostac do krokowca i przepustnicy tak zeby przeczyscic

: śr kwie 08, 2009 11:59
autor: krzemyk99
No przepustnice masz zamiar właśnie dziś wyczyścić bo jest dokładnie pod wtryskiem :)

: śr kwie 08, 2009 14:32
autor: olo666
hmm nie wiem jak to mogę wytłumaczyć...Jak zapalam auto ma 900 obr powiedzmy.Po chwili spadają do ok 500 i to nie jest regułą czasem tak się dzieje czasem nie.Jak spadają to wciskam pedał tak do 2,5 tys i jest ok czasem trzeba 2 razy.Próbowałem ruszyć bez przegazówki to obroty spadły ( silnik nie reagował na gaz) a póżniej szarpnęło autem i było ok.

: śr kwie 08, 2009 15:12
autor: sewooo
jeżeli masz "dziury" w przyspieszeniu to może trzeba zrobić adaptacje przepustnicy, nie grzebał nikt przy TPS-ie? może masz scieszki w TPS-ie przerwane hmm tego rodzaju objawy mogą byc nawet spowodowane zaśniedziałą główną wtyczką przy ECU... opisywac i opisywac szukaj a znajdziesz wiele na te tematy

: śr kwie 08, 2009 16:12
autor: Lucki
prawdopodobnie źle ustawiony TPS. Jak bedziesz czyścił wtryski to ustaw sobie go od razu.

: śr kwie 08, 2009 16:14
autor: olo666
Własnie samochód przyspiesza i wkręca się w obroty super.jak równiez trzyma je i fajnie z nich schodzi.To jest tylko chwila po rozruchu.
Nie wiem co to TPS.
Wcześniej jezdziłem gaźnikowcem wiec narazie jestem dętka jeśli chodzi o ten silnik ;D

: śr kwie 08, 2009 19:41
autor: kwadrat
TPS to chyba coś z krokowcem. Nie wiem czasem czy nie jest to czujka przepustnicy, ale niech się wypowiedzą bardziej poinformowani koledzy.
Ja miałem czyścic ten wtrysk, ale jakoś tak mi sie średnio chciało. Otworzyłem mache, stoje i się patrze. I zobaczyłemm że mam jeden przewód podciśnienia odpięty tam z tyłu tego plastiku z logo naszej marki. Wetknąlem ten przewód i obroty jka mi trochę falowały to już praktycznie stoją w miejscu i w ogóle gdzieś lepiej się jeżdzi, nie ma takich mikro szrpniec przy przyspieszaniu. Ale wtrysk i tak chyba jutro przeczyszcze tak na wszelki wypadek, wiec rady się przydadzą :pub:

: śr kwie 08, 2009 21:14
autor: olo666
No na pewno sie przydają ;D Ogólnie to z silnika jestem zadowolony.Ten 1.8 pali mi tyle mniej wiecej co 1,3 na gaźniku ;D Postaram sie go doprowadzić do bdb stanu w miarę czasu.
Pozdro

: śr kwie 08, 2009 22:03
autor: Lucki
widzę ze tez przesiadłeś się z 1,3 :) jakiego wcześniej miałeś MH ?