Strona 1 z 1

diagnostyka Corrado G60

: pn kwie 06, 2009 15:29
autor: antybiotyk
Szukam pomocy przy zdiagnozowaniu i naprawie G60. generalnie problem polegana tym iz paliwo nie ma odpowiedniego ciśnienia. Auto było już u 3 mechaników i nie umieli mi pomóc. Czy jest w okolicach Białegostoku ktoś kto potrafi zdiagnozować mechaniczny kompresor ??

: pn kwie 06, 2009 18:16
autor: sas_gti
tylko że to nie ma absolutnie żadnego znaczenia czy g60 czy nie. Układ paliwowy diagnozuje się dokładnie tak samo.
Trzeba srpawdzić ciśnienie pompy oraz wydatek. Wazne zeby zrobic i to i to bo to dwie rozne rzeczy.
Jak pompa OK to zostanie regulator na listwie. Sprawdzić też trzeba pompę w baku czy podaje paliwo oraz obowiązkowo wymiana filtra paliwa oraz dla swiętego spokoju drożność przewodów.

: pn kwie 06, 2009 20:19
autor: antybiotyk
no ja wiekiej wiedzy na ten temat nie mam. Pompa w baku jest nowa wiec raczej z nia jest wszystko ok. Filtry też wszystkie wymienione wiec odpada. Dalej jest podobno druga pompa ciśnieniowa i tu może być coś nie tak bo najpierw kazali mi kupic cały zestaw (pompa filtr dławik) a potem okazało się ze to od MKII i nie pasuje :/ Po tygodniu grzebania w aucie zadzwonili do mnie że nie są w stanie z diagnozować o co chodzi bo kompresor nie ma ciśnienia a oni na turbinach tylko się świetnie znają i sobie nie poradzą. Tak że nawet nie wiem czy to prawda czy poprostu chcieli auto "wypchnąć" z warsztatu.

: wt kwie 07, 2009 11:27
autor: sas_gti
no to w końcu kompresor nie ma ciśnienia czy pompa paliwa nie pompuje tyle paliwa ile powinna? Bo przeplatasz te dwie informacje jakby to było to samo.
Wiec problem jest z paliwem czy z kompresorem?? :bajer:

: wt kwie 07, 2009 11:51
autor: antybiotyk
Problem jest właśnie taki że nie mam pojęcia z czym jest problem. Tak jak napisałem, najpierw mechanik twierdził ze pompa cisnieniowa nie daje odpowiedniego ciśnienia a jak odbierałem od niego auto to stwierdził ze ciśnienie paliwa jest około 2 bary i to wystarczy a silnik zle pracuje bo to kompresora wina a oni nie sa w tanie zdiagnozować :grrr: . Stąd moja pytanie o adres jakiegoś bardziej kompetentnego zakładu mechanicznego.

: wt kwie 07, 2009 12:12
autor: Paweł Marek
antybiotyk pisze: 2 bary i
dwa bary nie wystarczy bo w czasie pracy silnika ma być 2.5. A przy odpiętym weżyku od regulatora 3 bary. 2 a 2.5 bara to jedna spora różnica.