Strona 1 z 1

po wymianie rozrządu i wałków dzieją się cuda

: ndz kwie 05, 2009 17:15
autor: g-zone
wczoraj kolega wymieniał sobie wałeczki na sportowe, wszystko robił dokładnie jak nalezy, ustawił krzywki tak samo jak były w seryjnych itd, auto po odpaleniu, zaczelo przebierac, nie pracuje rowno na jałowym biegu, czuć troche wieksza moc ale nie jest to wielka roznica, obroty skacza na jałowym dosyc sporo, czuc jakby sie przyduszal, zaraz pracuje dobrze i dalej sie dusi... nie wiem co robić, jakie pomysły?? co można było zpieprzyć przy tym, silniczek to znany ABF 16v 2.0, liczymy na pomoc koledzy :pub:

: ndz kwie 05, 2009 18:28
autor: bykuba4
A może zapłon trzeba ustawić!!!!

: ndz kwie 05, 2009 19:05
autor: Jesionvr6
w abf-ie nie ustawia sie zaplonu

na 90% jest zle ustawienie rozrzadu calosci lub jednego walka

: ndz kwie 05, 2009 19:52
autor: g-zone
a jak ustawić wałki jeśli te są zle ustwione? chodzi o położenie właściwe

: pn kwie 06, 2009 02:19
autor: CSR_GTI
g-zone pisze:a jak ustawić wałki jeśli te są zle ustwione? chodzi o położenie właściwe
kąt wałków jest większy... co za tym idzie zwiększa się kąt otawrcia i zamknięcia... kąty liczy sie przed/po GZP/DZP. Czasem bez kółka regulowanego od rozrządu się nie obędzie - zależy jakie wałki.

Jedno jest pewne: bez dobrego tunera sie nieobejdzie