Strona 1 z 4

Zamontowanie turbiny do 1.8 90PS

: sob kwie 04, 2009 21:51
autor: PatryK2528
Tak jak w temacie. Czy da sie i jezeli tak co wypada kupic/wymienic zeby zamontowac turbinke dla podniesienia osigow. Jaka turbine / od czego polecacie? Czy lepiej szukac kompletnego silnika G60?

: sob kwie 04, 2009 23:10
autor: sas_gti
najwyraźniej nie masz o tym pojęcia ale nawet gdyby to pominąć to
jedbak lepiej szukac kompletnego silnika G60

: sob kwie 04, 2009 23:37
autor: grandi
Chyba nie wiesz na jakiej zasadzie działa turbina a kompresor

: ndz kwie 05, 2009 00:07
autor: To_mas
PatryK2528, zostaw ten pomysł :) taniej kupisz kompletny G60 :)

: ndz kwie 05, 2009 07:40
autor: PatryK2528
A vr6 tam wcisne bez wiekszych przerobek? Mam zamiar wsadzic w silnik okolo 4k po wakacjach wystarczy?? Czy szykowac sie na wiekszy wydatek?

: ndz kwie 05, 2009 08:20
autor: Bbrutus (Burex)
Nie kombinuj,poszukaj kompletnego G60 z Kompresorem, (nie turbina), taki silnik 1.8 Kompresor nie pamietam dokladnie ile ale wyciaga cos kolo 190-200 PS

Nawet jak kupisz 2.0 16Va, to ma oklo 160 PS. znajomy mial z Kompresorem 6300 obrotow i odciecie :bigok: robi robote

Druga sprawa, 2,8 VR6 w podstawowej wersji wyciaga 174 PS, taka ilosc kobył powinna Ci wystarczyc do zabawy

Pozdrawiam
Brutus

: ndz kwie 05, 2009 08:50
autor: B_U_A
Jak bys wstawil turbinke do 1.8 90km (pewnie ten ADZ albo ABS) to by ci tloki powypadaly miska olejowo. Skladalem pare takich silnikow i uwierz ze srodek tych silnikow nie jest zabardzo dobrej jakosci az pod turbinke. Pozdrawiam

: ndz kwie 05, 2009 09:09
autor: guti
PatryK2528, a moze ABFa ?:) VR ma 174 KM ZDROWY!!! , a ciezko trafic na takeigo , co do ABFa to juz silnik nowszy technololicznie , latwiej trafic zdrowe 150 km jak 174.

[ Dodano: Nie Kwi 05, 2009 9:10 am ]
B_U_A pisze:(pewnie ten ADZ albo ABS)
pewnie nie , bo w mk II nie było takich silników :)

: ndz kwie 05, 2009 09:11
autor: Bbrutus (Burex)
Znam gościa, jeździł Mk2 1.8 Gt 90PS, miał kasę i dal silnik do przerobienia (podciągnięcia) , odebrał i pojeździł 3 tygodnie, wnętrze silnika nie wytrzymało, a auto podciągnięte zostalo do około 150PS. Także zgadzam Sie z KolegaB_U_A,

: ndz kwie 05, 2009 11:23
autor: kamien11985
Bbrutus (Burex) pisze: taki silnik 1.8 Kompresor nie pamietam dokladnie ile ale wyciaga cos kolo 190-200 PS
ma 186 KM

Nawet jak kupisz G60 ale bez kompresora, to ma oklo 160 PS. znajomy mial z Kompresorem 6300 obrotow i odciecie :bigok: robi robote
Bez kompresora jakieś 90 do 100 KM po przeróbkach krokowca i zaślepieniu otworów smarowania kompresora, ale tu pojawia się inny problem powstaje większe ciśnienie w silniku i czujnik brzęczy od oleju

Pozdrawiam
Brutus

: ndz kwie 05, 2009 11:27
autor: Bbrutus (Burex)
kamien11985 pisze:Bez kompresora jakieś 90 do 100 KM po przeróbkach krokowca i zaślepieniu otworów smarowania kompresora, ale tu pojawia się inny problem powstaje większe ciśnienie w silniku i czujnik brzęczy od oleju
Właśnie taki 1.8 po przeróbkach miałem na myśli oczywiście wersja bez kompresora. dzięki za poprawę
Pozdrawiam

[ Dodano: 05 Kwi 2009 11:32 ]
Ostatnio u Kuzyna na warsztacie stalo G60, nie miało kompresora a wyciągnięte było z niego coś około 145PS

: ndz kwie 05, 2009 11:59
autor: PatryK2528
Czyli mowicie najlepiej przelozyc G60 do niego? Jakie sa miejwiecej koszty takiej przekladki? Silnik i osprzet co trzeba dokladnie? + przelozenie w warsztacie? Orientujecie sie? Chodzi mi chociaz o zarys kosztow zebym wiedzial na co sie szykowac bo po wakacjach zamierzam troche wsadzic kasy w auto ;)

Szukac czegos takiego:
http://moto.allegro.pl/item591224411_si ... nchro.html?

: ndz kwie 05, 2009 13:13
autor: sas_gti
Bbrutus (Burex) pisze:taki silnik 1.8 Kompresor nie pamietam dokladnie ile ale wyciaga cos kolo 190-200 PS

Nawet jak kupisz G60 ale bez kompresora, to ma oklo 160 PS
cos ty napisał własnie? zastanawiales sie nad tym troszkę?
Pg w serii ma 160 (na rynku wtórnym rzadko który tyle ma) a bez kompresora lub z totalnie padniętym bedzie cos kolo 90 moze 100 KM.

: ndz kwie 05, 2009 13:23
autor: guti
Bbrutus (Burex) pisze:Nawet jak kupisz G60 ale bez kompresora, to ma oklo 160 PS

wooow, przypomina mi sie rozmowa z kolesiem który sprzedawał G60 ( na zdjeciu RP ) i upierał sie ze były dwa silniki g60 w golfie, ten z kompresorem mial 160 a ten bez mial 115 km :)
Bbrutus (Burex) pisze:Ostatnio u Kuzyna na warsztacie stalo G60, nie miało kompresora a wyciągnięte było z niego coś około 145PS
masz jakies dowody ? :) dobre słowo na niedziele :D aalee mi humorek poprawiles :D