Zamontowanie turbiny do 1.8 90PS

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

PatryK2528
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob kwie 04, 2009 21:22
Lokalizacja: Mazury/Mrągowo

Zamontowanie turbiny do 1.8 90PS

Post autor: PatryK2528 » sob kwie 04, 2009 21:51

Tak jak w temacie. Czy da sie i jezeli tak co wypada kupic/wymienic zeby zamontowac turbinke dla podniesienia osigow. Jaka turbine / od czego polecacie? Czy lepiej szukac kompletnego silnika G60?
Ostatnio zmieniony sob kwie 04, 2009 21:57 przez PatryK2528, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob kwie 04, 2009 23:10

najwyraźniej nie masz o tym pojęcia ale nawet gdyby to pominąć to
jedbak lepiej szukac kompletnego silnika G60



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » sob kwie 04, 2009 23:37

Chyba nie wiesz na jakiej zasadzie działa turbina a kompresor


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz kwie 05, 2009 00:07

PatryK2528, zostaw ten pomysł :) taniej kupisz kompletny G60 :)



PatryK2528
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob kwie 04, 2009 21:22
Lokalizacja: Mazury/Mrągowo

Post autor: PatryK2528 » ndz kwie 05, 2009 07:40

A vr6 tam wcisne bez wiekszych przerobek? Mam zamiar wsadzic w silnik okolo 4k po wakacjach wystarczy?? Czy szykowac sie na wiekszy wydatek?



Awatar użytkownika
Bbrutus (Burex)
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: pt mar 06, 2009 14:48
Lokalizacja: DolnyŚląsk/WLKP
Kontakt:

Post autor: Bbrutus (Burex) » ndz kwie 05, 2009 08:20

Nie kombinuj,poszukaj kompletnego G60 z Kompresorem, (nie turbina), taki silnik 1.8 Kompresor nie pamietam dokladnie ile ale wyciaga cos kolo 190-200 PS

Nawet jak kupisz 2.0 16Va, to ma oklo 160 PS. znajomy mial z Kompresorem 6300 obrotow i odciecie :bigok: robi robote

Druga sprawa, 2,8 VR6 w podstawowej wersji wyciaga 174 PS, taka ilosc kobył powinna Ci wystarczyc do zabawy

Pozdrawiam
Brutus
Ostatnio zmieniony wt kwie 07, 2009 22:59 przez Bbrutus (Burex), łącznie zmieniany 5 razy.


>>>>Wolę pchać swojego Volkswagena niż jeździć Oplem<<<<

B_U_A
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: czw wrz 18, 2008 00:26
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: B_U_A » ndz kwie 05, 2009 08:50

Jak bys wstawil turbinke do 1.8 90km (pewnie ten ADZ albo ABS) to by ci tloki powypadaly miska olejowo. Skladalem pare takich silnikow i uwierz ze srodek tych silnikow nie jest zabardzo dobrej jakosci az pod turbinke. Pozdrawiam


NiEdIeLnA PrAcA W SyF SiE ObRaCa

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz kwie 05, 2009 09:09

PatryK2528, a moze ABFa ?:) VR ma 174 KM ZDROWY!!! , a ciezko trafic na takeigo , co do ABFa to juz silnik nowszy technololicznie , latwiej trafic zdrowe 150 km jak 174.

[ Dodano: Nie Kwi 05, 2009 9:10 am ]
B_U_A pisze:(pewnie ten ADZ albo ABS)
pewnie nie , bo w mk II nie było takich silników :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Bbrutus (Burex)
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: pt mar 06, 2009 14:48
Lokalizacja: DolnyŚląsk/WLKP
Kontakt:

Post autor: Bbrutus (Burex) » ndz kwie 05, 2009 09:11

Znam gościa, jeździł Mk2 1.8 Gt 90PS, miał kasę i dal silnik do przerobienia (podciągnięcia) , odebrał i pojeździł 3 tygodnie, wnętrze silnika nie wytrzymało, a auto podciągnięte zostalo do około 150PS. Także zgadzam Sie z KolegaB_U_A,


>>>>Wolę pchać swojego Volkswagena niż jeździć Oplem<<<<

Awatar użytkownika
kamien11985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
Lokalizacja: Prudnik
Kontakt:

Post autor: kamien11985 » ndz kwie 05, 2009 11:23

Bbrutus (Burex) pisze: taki silnik 1.8 Kompresor nie pamietam dokladnie ile ale wyciaga cos kolo 190-200 PS
ma 186 KM

Nawet jak kupisz G60 ale bez kompresora, to ma oklo 160 PS. znajomy mial z Kompresorem 6300 obrotow i odciecie :bigok: robi robote
Bez kompresora jakieś 90 do 100 KM po przeróbkach krokowca i zaślepieniu otworów smarowania kompresora, ale tu pojawia się inny problem powstaje większe ciśnienie w silniku i czujnik brzęczy od oleju

Pozdrawiam
Brutus


www.opolskiVAG.pl

Awatar użytkownika
Bbrutus (Burex)
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: pt mar 06, 2009 14:48
Lokalizacja: DolnyŚląsk/WLKP
Kontakt:

Post autor: Bbrutus (Burex) » ndz kwie 05, 2009 11:27

kamien11985 pisze:Bez kompresora jakieś 90 do 100 KM po przeróbkach krokowca i zaślepieniu otworów smarowania kompresora, ale tu pojawia się inny problem powstaje większe ciśnienie w silniku i czujnik brzęczy od oleju
Właśnie taki 1.8 po przeróbkach miałem na myśli oczywiście wersja bez kompresora. dzięki za poprawę
Pozdrawiam

[ Dodano: 05 Kwi 2009 11:32 ]
Ostatnio u Kuzyna na warsztacie stalo G60, nie miało kompresora a wyciągnięte było z niego coś około 145PS


>>>>Wolę pchać swojego Volkswagena niż jeździć Oplem<<<<

PatryK2528
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob kwie 04, 2009 21:22
Lokalizacja: Mazury/Mrągowo

Post autor: PatryK2528 » ndz kwie 05, 2009 11:59

Czyli mowicie najlepiej przelozyc G60 do niego? Jakie sa miejwiecej koszty takiej przekladki? Silnik i osprzet co trzeba dokladnie? + przelozenie w warsztacie? Orientujecie sie? Chodzi mi chociaz o zarys kosztow zebym wiedzial na co sie szykowac bo po wakacjach zamierzam troche wsadzic kasy w auto ;)

Szukac czegos takiego:
http://moto.allegro.pl/item591224411_si ... nchro.html?
Ostatnio zmieniony ndz kwie 05, 2009 12:02 przez PatryK2528, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz kwie 05, 2009 13:13

Bbrutus (Burex) pisze:taki silnik 1.8 Kompresor nie pamietam dokladnie ile ale wyciaga cos kolo 190-200 PS

Nawet jak kupisz G60 ale bez kompresora, to ma oklo 160 PS
cos ty napisał własnie? zastanawiales sie nad tym troszkę?
Pg w serii ma 160 (na rynku wtórnym rzadko który tyle ma) a bez kompresora lub z totalnie padniętym bedzie cos kolo 90 moze 100 KM.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz kwie 05, 2009 13:23

Bbrutus (Burex) pisze:Nawet jak kupisz G60 ale bez kompresora, to ma oklo 160 PS

wooow, przypomina mi sie rozmowa z kolesiem który sprzedawał G60 ( na zdjeciu RP ) i upierał sie ze były dwa silniki g60 w golfie, ten z kompresorem mial 160 a ten bez mial 115 km :)
Bbrutus (Burex) pisze:Ostatnio u Kuzyna na warsztacie stalo G60, nie miało kompresora a wyciągnięte było z niego coś około 145PS
masz jakies dowody ? :) dobre słowo na niedziele :D aalee mi humorek poprawiles :D


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości