Strona 1 z 1

problem z odpaleniem i obrotami pomozcie

: sob kwie 04, 2009 21:08
autor: karpiu12345
witam was koledzy. mam problem z moim autkiem. jak odpalam samochod i chce dodac gazu auto gasnie spadaja oboroty itd. niewiem co jest grane. podczas jazdy jak juz uda sie ruszyc to auto muli , tak jak by nie mogl wejsc na wyzsze obroty i np. miedzy 2,5 tys obr a 3 tys ma taka chocby przerwe , przymuli go i znowu jedzie normalne. a czasami nawet jest ze dojade do skrzyzowania skrecam i z 1 biegu ruszam i znowu jest to samo ze nie moze wejsc na obroty ;/ co jest grane. bylem na kompie u elektryka i u mechanika i wszystko jest ok. wymienilem kable wys. nap. , swiece , czujnik temp i czujnik halla. i dalej to samo. niewiem czy to juz wina elektryki czy samej mechaniki. jak zostawilem auto u tych specow to u nich akurat palilo. i tak teraz znowu mam takie problemy. moje auto to

golf 3 1,6 ben bez gazu 75ps z 93 r. z monowtryskiem

pozdrawiam

: sob kwie 04, 2009 21:20
autor: Hans-Hans
Bez różnicy ciepły zimny ?

: sob kwie 04, 2009 23:00
autor: karpiu12345
kolego teraz akurat bylem odwiezc dziewczyne do domu i znowu to samo. stanalem na srodku skrzyzowania przy ruszeniu i lipa. bez roznicy czy cieply czy zimny. raz jak chce idzie dobrze a raz jak sie mu cos ubzdurzy to nie pojedzie i koniec . niewiem . pomozcie koledzy bo cos nie gra i to fes. pozdro

: sob kwie 04, 2009 23:07
autor: DamianS.
wez ze soba na przejazdzke mechaniora i mu pokaz co jest grane

: sob kwie 04, 2009 23:07
autor: Hans-Hans
Filtr paliwa podstawa pod mono wtryskiem jest ok ?

: sob kwie 04, 2009 23:11
autor: karpiu12345
filtr paliwa z tego co sie orietuje to jak by byl cieply to by mial problem z odpaleniem. wlasnie niewiem do konca co z ta podstawa. jak to mozna sprawdzic . a jest mozliwe ze jest cos z katem albo ze sonda , tylko ze na kompie nie wykazuje zadnych bledow

: sob kwie 04, 2009 23:20
autor: Hans-Hans
Pierwsze co to sobie wymien filtr paliwa A podstawe sprawdz tak odpal motor i jesli bedzie chodził na wolnych to ruszaj mono wtryskiem jesli załważysz zmiane w pracy silnika to jest nieszczelna i czeba wymienic. Sonda lambda odpada . Kat jak jest zatkany pokryszony np to też są takie objawy podnies go na lewarku i walnij pienscą albo młotkiem w niego jesli usłyszysz luzne kamienie to czeba rurke wstawic.

: sob kwie 04, 2009 23:27
autor: karpiu12345
filtr byl zmieniony i dlatego wiesz minalem ten temat hehe sorki wielkie ze daremnie ci zawracalem glowe o filtrze. aha to mowisz zeby w taki sposob to zrobic. a co wtedy z lambda ona jest przeciez w kacie. w pod tym monowtr to jest jakas uszczelka czy cala podstawa

: ndz kwie 05, 2009 09:40
autor: T.O.B.I.
to nie lambda skoro na zimnym też tak się dzieje, miałem identyczne objawy jak ty, u mnie winna była przepustnica, czujnik położenia przepustnicy miałem uszkodzony (wytarte ścieżki) mamy takie same silniki ABU :grin: , wymieniłem przepustnice na używaną i chodzi jak przecinak

: ndz kwie 05, 2009 10:38
autor: karpiu12345
hej TOBI. wczoraj jak przekrecilem sam zaplon to spod monowtrysku slyszalem takie skwierczenie tak strzykalo tam pokrecilem pare razy zaplonem tam i zpowrotem i zapalil normalnie hehe wiec przepustnica to jest to pod wtryskiem tak tak wchodzi taka wtyczka pionowo wpieta chyba na 4 albo 6 pinow hehe pozdro a ile moze to kosztowac