Nie wyłącza sie wentylator chlodnicy PILNE
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Nie wyłącza sie wentylator chlodnicy PILNE
Panowie prosze o pomoc.Dzisiaj po wylaczeniu auta wentylator pracowal non stop.mysle norma-cieplo sie zrobilo.ale pracowal tak az akku padlo.
Odpiąłem czujnik na chlodnicy(ten na dole pod akku),nic,dalej pracuje.wyciągnałem 3 bezpieczniki umieszczone na akku i tez nic,dopiero sciagniecie calej skrzynki i pozostawienie tylko klemy do rozrusznika zalatwia sprawe.temp silnika mam w normie 90C.
Gdzie szukac przyczyny?przekazniki czujniki jesli tak to ktore i gdzie?
Auto z climatronikiem 1.8 20V AGN.pozdrawiam
Odpiąłem czujnik na chlodnicy(ten na dole pod akku),nic,dalej pracuje.wyciągnałem 3 bezpieczniki umieszczone na akku i tez nic,dopiero sciagniecie calej skrzynki i pozostawienie tylko klemy do rozrusznika zalatwia sprawe.temp silnika mam w normie 90C.
Gdzie szukac przyczyny?przekazniki czujniki jesli tak to ktore i gdzie?
Auto z climatronikiem 1.8 20V AGN.pozdrawiam
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
W sterowniku wentylatorów klimy lub którymś z czujników od klimy albo dodatkowym włączającym wentylator niezależnie od czujnika w chłodnicy. Konkretów do MK4 nie podam, ktś może napisze więcej, ale pod tym katem trzeba szukać. U mnie w MK3 problem taki wynikał z zalania sterownika wentylatorów płynem chłodzącym.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Wyciagnałem ten sterownik 1J0919506H.Jak sprawdzic czy jest uszkodzony?Czy jak podłącze akumulator i uruchomie auto bez tego sterownika nic sie nie stanie(nie narobie jakichs szkod)
pozdrawiam i czekam na info bo pogoda dzisiaj w sam raz na naprawe
[ Dodano: 04 Kwi 2009 14:40 ]
wyglada na to ze juz jest ok.Wypiąłem wszystkie konektory od czujnikow i pozapinałem ponownie.To samo ze sterownikiem wentylatorów.Mozliwe ze styki zasniedzialy po zimie.takze na chwile obecna zamykam temat.
pozdrawiam i czekam na info bo pogoda dzisiaj w sam raz na naprawe
[ Dodano: 04 Kwi 2009 14:40 ]
wyglada na to ze juz jest ok.Wypiąłem wszystkie konektory od czujnikow i pozapinałem ponownie.To samo ze sterownikiem wentylatorów.Mozliwe ze styki zasniedzialy po zimie.takze na chwile obecna zamykam temat.
-
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: sob sie 23, 2008 19:18
- Lokalizacja: Kraków
W moim aucie sytuacja wyglądała identycznie. Początkowo myślałem że to wina czujnika temp. płynu chłodzącego tego na dole chłodnicy. Wymieniałem go trzykrotnie wraz z wykasowaniem błędu vagiem jednak problem powracał. Okazało się że była to wina czujnika ale nie tego przy wylocie chłodnicy a umieszczonego przy bloku silnika (oba w moim przypadku są identyczne). Po wymianie problem zniknął.
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
Czasami właśnie czujniki - możliwe że bezpiecznik coś miał do tego. No ale pytanie podstawowe > kto ma a kto nie ma osłony pod silnikiem > woda leci na przekaźniki wentylatorów i klimy > takie czarne pudełko pod aku > jak poleci się po kablach od wentylatorów to się trafi > w końcowej fazie dużo osób widzi nawet wielki obłok pary z tamtego miejsca > u kilku osób widziałem to w tragicznym stanie!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 279 gości