Strona 1 z 1

Wymiana paska rozrządu w 1,6

: pt kwie 03, 2009 22:44
autor: muzykocholik
Witam!

Otóż kolega podjechał swoim MKII 1,6 do mnie w celu pomocy w wymianie paska rozrządu, ale ja mam 1,3 i koło pasowe (napęd alternatora) schoodzi po wykręceniu czterech imbusów. Z Golfem 1,6 jak dotąd nie miałem do czynienia i proszę napiszcie mi, czy prócz tych czterech imbusów należy jeszcze odkręcić tą śrubę z dwunastokątną główką żeby zdjąć to koło? Jest ono podwójne - o ile pamiętam napędza alternator i pompę wodną.
Prośba również o link do e-boka z silnikiem 1,6/1,8 o ile to możliwe.
Z góry WIELLKIE dzięki.

Pozdrawiam Serdecznie i proszę o info.

: pt kwie 03, 2009 22:51
autor: Karol G60
koło pasowe tylko 4 sróby M8 (imbusowe) trzymaja... czy jedno czy 2 to tylko 4 imbusowe trzymaja go... nie chce zejsc to znajac zycie potocznie mówiac mocno zasniedziało... oczysc to i popryskaj czyms zeby cos drgneło... :helm:

: pt kwie 03, 2009 23:01
autor: muzykocholik
OK!
Dzięki za błyskawiczny odzew. Jutro zaproszę kolesia ponownie i zastosuje co napisałeś.
Dam znać o wynikach.

Pozdr.

[ Dodano: Sob Kwi 04, 2009 21:08 ]
Oddaję sprawiedliwym sprawiedliwość.
KAROL G60 pomogłeś. Dzięki. Jeśli wiadomo jak ma być można do tego podejść inaczej.
Jeśli nie wiadomo, można spieprzyć!!!
Zrobione i koniec tego tematu:)

Pozdrawiam wszystkich posiadaczy KILLERÓW!!!