Wymiana paska rozrządu w 1,6
: pt kwie 03, 2009 22:44
Witam!
Otóż kolega podjechał swoim MKII 1,6 do mnie w celu pomocy w wymianie paska rozrządu, ale ja mam 1,3 i koło pasowe (napęd alternatora) schoodzi po wykręceniu czterech imbusów. Z Golfem 1,6 jak dotąd nie miałem do czynienia i proszę napiszcie mi, czy prócz tych czterech imbusów należy jeszcze odkręcić tą śrubę z dwunastokątną główką żeby zdjąć to koło? Jest ono podwójne - o ile pamiętam napędza alternator i pompę wodną.
Prośba również o link do e-boka z silnikiem 1,6/1,8 o ile to możliwe.
Z góry WIELLKIE dzięki.
Pozdrawiam Serdecznie i proszę o info.
Otóż kolega podjechał swoim MKII 1,6 do mnie w celu pomocy w wymianie paska rozrządu, ale ja mam 1,3 i koło pasowe (napęd alternatora) schoodzi po wykręceniu czterech imbusów. Z Golfem 1,6 jak dotąd nie miałem do czynienia i proszę napiszcie mi, czy prócz tych czterech imbusów należy jeszcze odkręcić tą śrubę z dwunastokątną główką żeby zdjąć to koło? Jest ono podwójne - o ile pamiętam napędza alternator i pompę wodną.
Prośba również o link do e-boka z silnikiem 1,6/1,8 o ile to możliwe.
Z góry WIELLKIE dzięki.
Pozdrawiam Serdecznie i proszę o info.