Po chwilowym nagrzaniu spadek mocy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Po chwilowym nagrzaniu spadek mocy

Post autor: jawirax » śr kwie 01, 2009 23:21

Witam daje mam ten sam objaw al myślałem ze to już ustąpiło.Byłem ostatnio u elektromechanika , podłączał pod kompa , zero błędów , czujniki , sonda itp pracują prawidłowo, tylko powiedział mi ze zapłon wyregulował bo był przestawiony o parę stopni , odebrałem auto od mechanika i starałem sobie wmawiać ze jest lepiej a wcale nie jest lepiej.Problem jest taki ze rano jak odpalę auto i jadę nim to auto ma moc ładnie ciągnie są to tylko 75 konie przy motorze 1.8 ale też ładnie ciągnie (prawidłowo) po chwili , 5 minutach lekkim nagrzaniu zaczyna być mułowate i już słabo ciągnie , czasem jak wcisnę raptownie gaz w dechę to tak jak bym sobie nabierał powietrza i dopiero szły potem obroty zanim, czyli jest zadławienie potem dopiero mutowało wchodzi na obroty , wszystko to się dzieje kiedy silnik lekko się nagrzeje.

Wymieniłem do tej pory:

Przewody zapłonowe
Świece zapłonowe
Kopułkę
Palec
Flirt powietrza
Filtr paliwa
olej
filtr oleju
Czujnik temp. silnika niebieski
Cewkę wraz z modułem zapłonowym
Sczytywałem z kompa błędy ( wszystko OK)
Ruszałem podstawą gumową ( nie ma różnicy)

Ps;mam co chwile na kostce od wtrysku olej i na silniku krokowym(zaworze) tez zaoliwienie) może to ta przyczyna ? ja już nie wiem , brak słów :(

Gdzie ja mam jeszcze szukać ?



Karol G60
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: Karol G60 » czw kwie 02, 2009 08:18

sprawdz ustawienie rozrzadu... i cisnienie sprezania.... bez i z próba olejowa....



Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » czw kwie 02, 2009 18:56

Bylem u mechanika i powiedział mi ze mój objaw to nie jest objaw przestawionego rozrządu , jednak upierałem się żeby mi sprawdził ten rozrząd , - krzyknął mi 300 zł , tak jak stałem tak z tamtą wyszyłem.Ma kto może jakieś pomysły ? co mogę sam jeszcze zrobić ? sprawdzić ?rozrząd tez sprawdzę ale jak znajdę jakiego tańszego mechanizatora , ma ktoś jeszcze jakieś pomysły gdzie szukać?



Awatar użytkownika
krisss.79
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 422
Rejestracja: wt mar 17, 2009 11:40
Lokalizacja: GRUNBERG- ZIELONA GORA

Post autor: krisss.79 » czw kwie 02, 2009 20:32

kolego ja sie spytam swojego mechanika ile za to wezmie i dam ci znac,podaj mi nr tel popoludniu dam ci znac


Zapraszam do ogladania mojej czerwonej strzaly
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279221

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 260 gości