Strona 1 z 1

czyżby sprzęgło??

: śr kwie 01, 2009 19:11
autor: zuk007
Witam. Mam taki problem, gdy dodaję mocno gazu ,np wyprzedzam auto nie przyśpiesza tylko słyszę jak obroty rosną. Czyżby to sprzęgło?? Dodam jeszcze ze jak go kupiłem to sprzęgło łapało pod samym końcem. Wiec co to może być??Sprzęgło?? Jeśli tak to czy całe do wymiany?? Dzięki z góry za pomoc :pub:

: śr kwie 01, 2009 19:15
autor: miś fazi
chyba jednak sprzęgło , całe nie, tylko tarcza

[ Dodano: 01 Kwi 2009 19:17 ]
ale jak już robisz to wymień tarcze , docisk i łożysko wyciskowe

: śr kwie 01, 2009 19:41
autor: maciejha
przyłącze się do opini poprzednika.

: czw kwie 02, 2009 00:02
autor: emiloss
Sprubój poregulować linkę od sprzęgła. Jeśli ruszysz z 3 to sprzęgło jest ok.

: czw kwie 02, 2009 00:32
autor: jawirax
Moze to być sprzęgło, lub zatkany katalizator jeżeli auto go posiada, lub tłumik.

: czw kwie 02, 2009 01:01
autor: patryk2340
Sprzęgło na bank, tak jak mówi kolega emiloss, warto spróbować podregulować trochę linkę (bo chyba wszystkie MkII miały taką możliwość...)
Na lince zaraz nad skrzynią masz metalowe nakrętki, kręcąc nimi (o ile dobrze pamiętam to klucz 17) naciągasz linkę- u mnie pomogło na jakiś czas, ale potem i tak sprzęgło musiałem wymieniać :)
No i żebyś czasem nie wymieniał samej tarczy- to tylko pozorna oszczędność :) Jak wymieniać sprzęgło to tylko komplet

: czw kwie 02, 2009 01:25
autor: grandi
patryk2340 pisze:Sprzęgło na bank, tak jak mówi kolega emiloss, warto spróbować podregulować trochę linkę (bo chyba wszystkie MkII miały taką możliwość...)
Na lince zaraz nad skrzynią masz metalowe nakrętki, kręcąc nimi (o ile dobrze pamiętam to klucz 17) naciągasz linkę- u mnie pomogło na jakiś czas, ale potem i tak sprzęgło musiałem wymieniać :)
No i żebyś czasem nie wymieniał samej tarczy- to tylko pozorna oszczędność :) Jak wymieniać sprzęgło to tylko komplet
Jeżeli kolega ma sameoregulator nie ma takiej opcji jeżeli nie to

Odkręcasz nakrętkę 17 popuszczasz całkiem regulacje odkręcając ją , potem bierzesz za pancerz i lekko ciągniesz do góry i poczujesz taki jak by luz , ciągniesz minimalnie zostawiając ten niby luz będziesz go czuł dokręcasz kontrujesz i powinno być ok