Strona 1 z 2

falujące obroty pomocy

: wt mar 31, 2009 22:14
autor: Arczi166
Witam wszystkich forumowiczów.Mój problem polega na tym że kiedy mój golf chodzi na wolnych obrotach strasznie falują mu obroty,a najgorsze w tym że kiedy przycisnę pedał hamulca pulsacyjnie strasznie się dławi i potrafi nawet zgasnąć :otepienie: jeżeli znacie na to jakieś rozwiązanie będę wam bardzo wdzięczny

: wt mar 31, 2009 22:35
autor: gumiś19xt
sprawdz przewody idace od filtra powietrza czy nie masz jkiejs dziury lub na laczeniu czy nie lapie powietrza

: wt mar 31, 2009 22:39
autor: guti
Arczi166, wypadałoby napisac jakiego silnika dotyczy problem, kiedys uzywalem takiej szklanej kuli ( podobno dzieki niej jestem słwany) ale wkurzylem sie nie wyrabiałem na baterie, zamowilem akumulatorki na allegro .lecz jeszcze nie przyszły , wiec daruj , ale nie pomoge.
gumiś19xt pisze:sprawdz przewody idace od filtra powietrza czy nie masz jkiejs dziury lub na laczeniu czy nie lapie powietrza
aa ty moze masz taka kule ? dawno temu kupiłes ? za ile ?
a skad wiesz ze np nie krokowiec ? nie cos z TPSem np ? hmm tylko tak niesmiało podpowiadam , bo skoro piszesz to wiesz co piszesz :)
pozdro chłopcy

: wt mar 31, 2009 22:39
autor: majeranek
a czy przypadkiem serwo nie jest na podciśnienie z kolektora ssącego!mogla pęknąć membrana lub przewód gumowy łączący i po wciśnięciu hamulca silnik dławi się lewym powietrzem.oczywiscie to moje przypuszczenia

: wt mar 31, 2009 22:45
autor: Arczi166
problem dotyczy silnika 1,8 8v..... a ty guti nie pisz bez sensownych postów :axe:

: wt mar 31, 2009 22:48
autor: guti
Arczi166 pisze:problem dotyczy silnika 1,8 8v
no zajebiscie , a oznaczenie ?? ja pisze głupie posty przeczytaj sobie swój post pierwszy to zaraz poleci do zsypu , jak sie nie zorientujesz gdzie popełniłes bład.

[ Dodano: Wto Mar 31, 2009 10:53 pm ]
to ja tez sobei strzele w ciemno ,
rozrzad, zapłon, przyspieszenie zapłony , jezeli CI auto gasnie jak wciskasz na hamulec to ma za niskie obroty bo nie dostaje powietrza zuzytego na wposmaganie hamulca, sprawdz sobie to co napisalem, sprawdz wogole układ WN ,

: wt mar 31, 2009 23:02
autor: Arczi166
no dobra... układ WN mam nowy

: wt mar 31, 2009 23:08
autor: muzykant
Arczi166, guti ma rację, jak Ci coś sensownego doradzić jak nawet nie wiadomo czy gaźnik, czy pojedynczy wtrysk czy pełen wtrysk. Bardzo przydałoby się oznaczenie silnika- masz wybite je na bloku silnika lub na naklejce w bagażniku (jeśli jeszcze tam jest).
guti pisze:kiedys uzywalem takiej szklanej kuli


A to pamiętam dokładnie, jeszcze za starego nicka tu na forum. Masz rację z tego jesteś sławny :pub:

: wt mar 31, 2009 23:12
autor: guti
muzykant pisze:A to pamiętam dokładnie, jeszcze za starego nicka tu na forum.
aaa to w takim razie ktos mnie skopiował :) zobacz ile jestem na forum, to jest mój jedyny nick :) nie uzywalem zadnego innego
:)

: wt mar 31, 2009 23:22
autor: muzykant
To ja za swojego starego nicka jeszcze pamiętam ;) Koniec OT! :)

Arczi166, koniecznie podaj typ silnika bo naprawdę można strzelać w nieskończoność. Bo np. jeśli masz silnik RP monowtrysk to na temat przerywania na wolnych obrotach i nie tylko to jest cała encyklopedia tutaj na forum napisana, naprawdę. A pewnie do mechanicznego wtrysku GX czy pełnego wtrysku PF również :) tylko trzeba wiedzieć co czytać.

Otóż to :dol:

: wt mar 31, 2009 23:32
autor: guti
muzykant pisze:tylko trzeba wiedzieć co czytać.
wiedziec co sie ma predzej :)

: wt mar 31, 2009 23:34
autor: maniek128
witam. jeżeli dławi ci sie silnik na wolnych obrotach przy wciskaniu hamulca to na 99% będzie wina serwa, przewody albo samo serwo.
Pozdrawiam.

: śr kwie 01, 2009 01:35
autor: Lucki
Kolega a jak odłączysz klemę od akumulatora i po paru minutach podłączysz to nadal masz falujące obroty?
Napisz czy jest LPG czy tylko PB, model silnika np GX,RP....... no i czy odłączona klema pomogła.

p.s
prawdopodobieństwo jest że szlak trafił sondę i ecu źle dobiera dawkę paliwa ( taki przypadek miałem osobiście w moim RP ku)


Pozdr

: śr kwie 01, 2009 19:54
autor: Arczi166
A wiec tak mam instalacje LPG i monowtrysk.A odłączenie klemy nic nie pomogło.oznaczenie silnika nie znalazłem(a nawiasem mówiąc to składak 96 rocznik :grin: )

[ Dodano: 01 Kwi 2009 20:09 ]
Aha i często mam zalaną świece,ciągle jedną i tą samą..