wymiana stacyjki

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ssebba
Mały gagatek
Mały gagatek

wymiana stacyjki

Post autor: ssebba » ndz mar 29, 2009 23:04

mam taki problem moja stacyjka jest rozwalona i po odpaleniu silnika trzeba cofać kluczyk czy mozna wymienić stacyjkę a wkladkę zostawić starą zeby mieć ten sam kluczyk i czy to rozwiąze moj problem czy jednak trzeba wymienić stacyjke razem z wkladką?
proszę o odpowiedz i porady jak to zrobić

zalozylem ten temat bo nie znalazlem nic o moim problemie moze zle szukałem
nie wiem czy w dobrym miejscu umieszczam post, jestem nowicjuszem na tym forum jezli zrbilem cos nie tak to z góry przepraszam.

esio10
Użytkownik
Użytkownik

Re: wymiana stacyjki

Post autor: esio10 » ndz mar 29, 2009 23:11

ssebba pisze:mam taki problem moja stacyjka jest rozwalona i po odpaleniu silnika trzeba cofać kluczyk czy mozna wymienić stacyjkę a wkladkę zostawić starą zeby mieć ten sam kluczyk i czy to rozwiąze moj problem czy jednak trzeba wymienić stacyjke razem z wkladką?
proszę o odpowiedz i porady jak to zrobić

zalozylem ten temat bo nie znalazlem nic o moim problemie moze zle szukałem
nie wiem czy w dobrym miejscu umieszczam post, jestem nowicjuszem na tym forum jezli zrbilem cos nie tak to z góry przepraszam.
tak klucz zostanie - wklad tylko wymieniasz - najpierw odkrecasz kierownice - sciagasz ja jak sie nie myle jest ona przykrecona kluczem nr 23i osadzona na wieloklinie . Nastepnie odkrecasz obudowy pod stacyjka - tak ze widziec powinienes cala stacyjki i przewody - nastepnie bynajmniej ja tak mialem , za pomoca sciagacza do lozysk musialem sciagnac taki pierscien - jak sie go sciagło , byl dostep do latwego sciagniecia stacyjki i do wymiany wkladu stacyjki ( chyba 15 -25 zl kosztowal )

ssebba
Mały gagatek
Mały gagatek

Post autor: ssebba » pn mar 30, 2009 15:38

ok dzięki za informacje... bede pisał jak bym nie mogł sobie z czymś poradzić

Zablokowany