Przekładna kierownicza.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

floro89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw lis 20, 2008 23:45
Lokalizacja: TRN

Przekładna kierownicza.

Post autor: floro89 » sob mar 28, 2009 19:23

Witam. W moim GOLFIE jest do wymiany maglownica. Udało mi się dorwać używana w bdb stanie tylko jest mały problem. Moja stara przekładnia była na grubym frezie a ta na wymianę jest na drobnym frezie. Istnieje możliwość zamontowania tej na drobnym frezie?? wymieniając przy tym jeszcze ten element z przegubami krzyżakowymi łączący przekładnie z kolumną kierowniczą też na drobny frez?? Czy to będzie pasować? Golf II 91r 1.3 NZ I jeszcze jedno czy frez jest taki sam na przekładni i na kolumnie kierowniczej??
Ostatnio zmieniony sob mar 28, 2009 19:38 przez floro89, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
tomek200x
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: ndz sty 13, 2008 15:48
Lokalizacja: Elbląg i okolice (NEB...Rasca)
Kontakt:

Post autor: tomek200x » sob mar 28, 2009 20:17

Miałem to samo jak zakładałem wspomaganie do swojego mk2
też miałem gruby frez w maglownice ze wspomaganiem był drobniejszy
musisz poszukać krzyżaka na jakimś złomowisku i dopasować napewno sie da
ja też długo szukałem ?


krzyżaki rużnią sie tylko tylko frezem przy maglownicy a przy kierownicy jest taki sam oczywiście chodzi o grupe VW :pub:
Ostatnio zmieniony sob mar 28, 2009 20:18 przez tomek200x, łącznie zmieniany 1 raz.


Poszukiwania Vento i swap na 150 KM TDI ARL czy to możliwe?

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Re: Przekładna kierownicza.

Post autor: edzio » sob mar 28, 2009 20:54

floro89 pisze:Istnieje możliwość zamontowania tej na drobnym frezie?? wymieniając przy tym jeszcze ten element z przegubami krzyżakowymi łączący przekładnie z kolumną kierowniczą też na drobny frez??
oczywiście jeżeli masz łącznik z drobnym frezem,na drążku idącym do kierownicy jest taki sam frez w obu.



floro89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw lis 20, 2008 23:45
Lokalizacja: TRN

Post autor: floro89 » sob mar 28, 2009 21:11

Bo interesuje mnie głównie czy różnią się frezem z jednej strony tylko przy przekładni czy z dwóch stron??



Awatar użytkownika
tomek200x
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: ndz sty 13, 2008 15:48
Lokalizacja: Elbląg i okolice (NEB...Rasca)
Kontakt:

Post autor: tomek200x » sob mar 28, 2009 21:25

no to powiem ci że u mnie różnił sie tylko z jednej strony bo wszystkie wchodziły w kierownice a w maglownice nie tak że jedna i druga strona jest inna w moin przypadku tak było


Poszukiwania Vento i swap na 150 KM TDI ARL czy to możliwe?

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 204 gości