WAŻNE PYTANIE DO DIESELowców !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

WAŻNE PYTANIE DO DIESELowców !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: hanti » pn wrz 19, 2005 20:03

Jak nagrzewają siewasze GOOFERki i inne autka
u mnie podczas jazdy po mieście i na trasie z większą prędkością (120km/h ->) bardzo sie nagrzewa. W zeszłym miesiącu miałem przykrą sytuację w niemczech bo mi sie zaczął gotować na autobahnie nie wiem czy ma to jakieś znaczenie.
W tą sobotę sie chajtam a tydzień później znowu wale do roboty do rajchu i nie chce znowu mieć problemów
Zaznaczam że termostat jest wyjęty a ja jeżdżę na płynie


POZDRO

:smoke:


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » pn wrz 19, 2005 20:09

po 1 GRATULACJE z powodu slubu
po 2 cos jest nie tak moze pompa wodna szaleje



Awatar użytkownika
vszywiec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: sob sty 29, 2005 01:05
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Post autor: vszywiec » pn wrz 19, 2005 20:44

a wentylato na chlodnicy hasa i sprawdz ten wezyk powrotny do zbiorniczka wyrownawczego czy nie jest zaphany


sprzedam mk2 1,6 td ---------> 696-494-279
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56922

Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » pn wrz 19, 2005 21:00

wentylator jest ok a wężykiem normalnie idzie płyn -nie jest zapchany


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Pan Japuk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: sob lis 20, 2004 20:49
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Pan Japuk » pn wrz 19, 2005 22:03

Moim zdaniem albo nie wyrabia pompa albo jest zakamieniony układ. Skoro twierdzisz że układ na pewno nie jest zapchany to według mnie jedyne możliwości.



Awatar użytkownika
TaOa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: wt sie 09, 2005 23:41
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: TaOa » pn wrz 19, 2005 23:43

U mnie jest srednio 85-90 w korkach do 95 podskoczy...

PS: Wy tez macie 2 wiatraki za chlodnica ? Bo ja mam 2 (1Y z 93 mk3) a moj znajomy ma 1 a ma tez mk3 tylko z 92 r :-&



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » wt wrz 20, 2005 00:39

niestey nie my mamy tylko 1 wiatrak ale konkretny

co do gotowania sie masz cos z chłodnica albo z termostatem albo masz zły płyn albo juz stary
to moje domysły moze tez olej sie wychechłał
co do oleju mialem podobna sytuacje ale nie umnie tylko u znajomego w benzynie ze zaczal sie grzac jak lecial wiecej niz 140 wiec sprawzilismy olej a tam mielizna najpierw dolal pozniej wymienil na normalny dobry olej i problem zniknał
co do termostatu moze niepuszczac cieczy tzn nieotwierac sie dostatecznie i blokowac przepływ
zły płyn moze powodowac ze syzbko auto sie nagrzewqa i sie gotuje bo płyn stracil swoje własciwiosci i niedostatecznie schładza uklad
chłodnica i uklad chłodzenia moze byc osrany kamieniem rowniez kup jakis preparat do czyszczenia ukladu pełno ich jest w sklepach motoryzacyjnych
zobaczysz ile syfu moze byc w ukladzie



Awatar użytkownika
chabina
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr lut 23, 2005 20:08
Lokalizacja: Wieluń / Wawa
Kontakt:

Post autor: chabina » wt wrz 20, 2005 13:10

tez to mialem w moim dieslu nakombinowalem sie z tym duzo wymienailem termostat wlacznik wiatraka i nic.Wkoncu sie okazało ze poprzedni wlasciciel podłączył zle wiatrak tzn kręcil sie w drugą stronei to był cały kłopot.
W te wakacjebylem w holandii swoja maszyna w najwieksze upaly i tez sie troche grzal na autobahnie lae nie tak mocno



Awatar użytkownika
Krembul
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 302
Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:41
Lokalizacja: Radom/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Krembul » wt wrz 20, 2005 13:34

Dwa wiatraki są wtedy jeśli w samochodzie jest klima.


Sprzedam REFLEKTORY "golf IV look" do mk3 stan idealny+3 komplety żarówek xenon oraz SPORTOWY FILTR POWIETRZA K&N do mk3+olejki regenerujące(200PLN)

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » wt wrz 20, 2005 20:32

Krembul pisze:Dwa wiatraki są wtedy jeśli w samochodzie jest klima.
NIGDY W ZYCIU - ja mam 1.9 TD Paska - bes klimy - 2 wiatraki...

Moim zdaniem benzyniaki mają jeden...(jeśli chodzi o silniki Mk III) - mogę się mylić...

[ Dodano: Wto Wrz 20, 2005 8:33 pm ]
TaOa pisze:U mnie jest srednio 85-90 w korkach do 95 podskoczy...

PS: Wy tez macie 2 wiatraki za chlodnica ? Bo ja mam 2 (1Y z 93 mk3) a moj znajomy ma 1 a ma tez mk3 tylko z 92 r :-&
A jaki ma silnik??? Może w 1.9 D był jeden...hmmm


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
TaOa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: wt sie 09, 2005 23:41
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: TaOa » wt wrz 20, 2005 23:55

Michael G60 pisze:A jaki ma silnik??? Może w 1.9 D był jeden...hmmm
Nie wiem na 100% jakie oznaczenie ale na pewno 1.9D



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » śr wrz 21, 2005 00:07

TaOa pisze:
Michael G60 pisze:A jaki ma silnik??? Może w 1.9 D był jeden...hmmm
Nie wiem na 100% jakie oznaczenie ale na pewno 1.9D
Wychodzi na to, że 2 wiatraki dopiero w 1.9 TD...


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » śr wrz 21, 2005 00:24

Ciekawe czy nie przegrzałeś slinika....diesle tego nie lubią mógł szlag trafić głowice


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 264 gości