Regulacja zaworów w MK2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jasio_Zawodnik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob paź 23, 2004 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Regulacja zaworów w MK2

Post autor: Jasio_Zawodnik » pn wrz 19, 2005 15:26

Ten Golf jest rozpuszczony do końca, przepalam go raz w tygodniu i z każdym włożeniem kluczyka do stacyjki staje sie coraz bardziej markotny!! a więc do rzeczy w zeszły pt postanowiłem dać mojej księżniczce pochłonić kilka metrów (dosłownie metrów) nie włączyłem radia żeby posłucha pięknej pracy mojego 1.3i :kwiatek:, po wyjechaniu z garażu zalała mnie krew, silnik jak by miał katar pss pss pss pss, najprawdopodobniej są to zawory, jaki jest mniej wiecej koszt regulacji zaworów??[/b]
Ostatnio zmieniony pn sty 14, 2008 13:34 przez Jasio_Zawodnik, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » wt wrz 20, 2005 00:41

nie da sie ich regulowac



allebazi

Post autor: allebazi » wt wrz 20, 2005 20:05

Kolega mowi dobrze zawory sa regulowane hydraulicznie



Awatar użytkownika
Olafejs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 19:54
Lokalizacja: Rokietnica
Kontakt:

Post autor: Olafejs » pn sty 14, 2008 10:59

Czyli nie da się wyregulować zaworów np w 1.6 PN??


[size=200][color=red][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129737/]Mój Golfik MK2 1.6 4Rally[/url][/color][/size]

[img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Nike
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: czw lut 22, 2007 17:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Nike » pn sty 14, 2008 11:24

Nie kolego! hydraulicznych zaworów sie nie reguluje a takowe masz.



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pn sty 14, 2008 11:43

Witam :D
Regulacja zawór w mk 2 odbywa się hydraulicznie , czyli nie podlega regulacji.
Ostatnio zmieniony pn sty 14, 2008 11:43 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
Jessy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt paź 30, 2007 09:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Jessy » wt sty 15, 2008 13:43

Jedyne co można zrobic to wymiana popychaczy na nowe;]


Lewy pas zaglądasz śmierci w twarz...a tak na marginesie... " CZERWONE SĄ SZYBSZE..:D "

Alec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:21
Lokalizacja: Bielawa
Kontakt:

Post autor: Alec » wt sty 15, 2008 13:57

cos mi sie wydaje ze w starszych MK2 mozna bylo regulowac luz zaworowy

chyba nawet w moim EVku z 85roku mozna
Ostatnio zmieniony wt sty 15, 2008 14:54 przez Alec, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » wt sty 15, 2008 14:45

zawory hydrauliczne zaczęto stosowac od o9 85 roku , więc jest możliwe że masz jeszcze regulacje na płytkach

[ Dodano: 15 Sty 2008 13:50 ]
luz zaworów na gorącym silniku ssący 0,15 do 0,20 wydechowy 0,25 do 0,30 , a na zimnym silniku ssący 0,10 do 0,15 , wydechowy 0,20 do 0,25

[ Dodano: 15 Sty 2008 13:50 ]
oczywiście silnik 1,3



Alec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:21
Lokalizacja: Bielawa
Kontakt:

Post autor: Alec » wt sty 15, 2008 14:52

no moj to styczen 85 wiec moge sam ustawiac :)



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » wt sty 15, 2008 14:54

regulacja polega na zmierzeniu szczelinomierzem obecnego luzu , wyjęcie płytki , odczytanie z niej grubości przeliczenie ile brakuje do poprawnego luzu i kupienie o odpowiedniej grubości

[ Dodano: 15 Sty 2008 13:54 ]
tak mozesz



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » wt mar 25, 2008 01:45

Trochę odkopię temat. Hałasuje mi rozrząd. Zastanawiam się nad regulacją luzu. Samochód mam z 84 roku więc powinien być jeszcze regulowany podkładkami. Niestety silnik był zmieniany i nie wiem na jaki rocznik.

Więc pierwsza sprawa jak sprawdzić z którego roku jest silnik?

Druga: jak wyciąga się i jak montuje podkładki regulacyjne luz zaworowy?

Ile one mnej więcej kosztują. Mam szczelinomierze więc mógłbym to zrobić sam. Robiłem już to w innych samochodach jednak nie za pomoca podkładek a śrub.

Ile wynoszą luzy dla silnika EZ?



Awatar użytkownika
T O M A S
_
_
Posty: 6283
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 10:58
Lokalizacja: SGL - STA - SPI
Kontakt:

Post autor: T O M A S » wt mar 25, 2008 09:51

Zobacz na numer silnika: WVW ZZZ 19 Z E W 00000
Gdzie w tym przypadku E oznacza 1984r

A -1980
B - 1981
C - 1982
D - 1983
E - 1984
F - 1985
G - 1986
H - 1987
J - 1988
K - 1989
L - 1990
M - 1991
N - 1992
:bigok:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 300 gości