Strona 1 z 1

1.3 wtrysk. Problem gdy zimny.

: czw mar 26, 2009 14:13
autor: gmpl
Witam. Mam problem:
Gdy silnik jest zimny chodzi nierówno (odpala bez problemu), jak dodaję gazu to szarpie i się dusi,nagrzeje sie to mija i chodzi równo. Dodam, że jestem zielony w temacie, gdyż mam tego golfika od kilku dni. Pozdrawiam.

: czw mar 26, 2009 14:21
autor: PAPAYOS
Witam

Proponuję zacząć od sprawdzenia i wymiany elementów zapłonowych tzn palca, kopółki, przewodów i świec... To najczęstsza przyczyna nierównej pracy i szarpania.

Wieczorem weź spryskiwacz taki do kwiatów na przykład i zroś dostyc obficie przewody i zobacz czy nie masz dyskoteki. Sprawdź też kopółkę i palec i ewentualnie przeczyść papierem ściernym. Może zrobiły się na niech skwary i iskra może mieć problem z przejsciem...

Pozdrawiam
PAPAYOS

: czw mar 26, 2009 14:24
autor: moriel
Zacznij od niebieskiego czujnika. Jak otworzysz maskę, to masz go na silniku z przodu, po prawej stronie, poniżej aparatu zapłonowego. Są tam dwa czujniki, wchodzą do nich wtyczki z kablami. Mogą być z wierzchu zapaskudzone, więc nie zobaczysz, który niebieski, ale jak wyciągniesz wtyczkę to będzie widać. Zmierz opór tego czujnika omomierzem. Na zimnym silniku powinien mieć około 3 kiloomów, na dobrze rozgrzanym kilkaset omów. Jeśli tak nie będzie, to czujnik do wymiany. Jest niedrogi, a sama wymiana bardzo prosta.

: pn mar 30, 2009 19:49
autor: gmpl
moriel pisze:Zacznij od niebieskiego czujnika. Jak otworzysz maskę, to masz go na silniku z przodu, po prawej stronie, poniżej aparatu zapłonowego. Są tam dwa czujniki, wchodzą do nich wtyczki z kablami. Mogą być z wierzchu zapaskudzone, więc nie zobaczysz, który niebieski, ale jak wyciągniesz wtyczkę to będzie widać. Zmierz opór tego czujnika omomierzem. Na zimnym silniku powinien mieć około 3 kiloomów, na dobrze rozgrzanym kilkaset omów. Jeśli tak nie będzie, to czujnik do wymiany. Jest niedrogi, a sama wymiana bardzo prosta.
Dzięki serdeczne nie miałem czasu odpisać, wszystko już jest ok, winny był czujnik. Pozdrawiam.