1.3 wtrysk. Problem gdy zimny.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

gmpl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt mar 13, 2009 17:26
Lokalizacja: Włocławek

1.3 wtrysk. Problem gdy zimny.

Post autor: gmpl » czw mar 26, 2009 14:13

Witam. Mam problem:
Gdy silnik jest zimny chodzi nierówno (odpala bez problemu), jak dodaję gazu to szarpie i się dusi,nagrzeje sie to mija i chodzi równo. Dodam, że jestem zielony w temacie, gdyż mam tego golfika od kilku dni. Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: PAPAYOS » czw mar 26, 2009 14:21

Witam

Proponuję zacząć od sprawdzenia i wymiany elementów zapłonowych tzn palca, kopółki, przewodów i świec... To najczęstsza przyczyna nierównej pracy i szarpania.

Wieczorem weź spryskiwacz taki do kwiatów na przykład i zroś dostyc obficie przewody i zobacz czy nie masz dyskoteki. Sprawdź też kopółkę i palec i ewentualnie przeczyść papierem ściernym. Może zrobiły się na niech skwary i iskra może mieć problem z przejsciem...

Pozdrawiam
PAPAYOS


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

moriel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt lip 01, 2008 17:20
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: moriel » czw mar 26, 2009 14:24

Zacznij od niebieskiego czujnika. Jak otworzysz maskę, to masz go na silniku z przodu, po prawej stronie, poniżej aparatu zapłonowego. Są tam dwa czujniki, wchodzą do nich wtyczki z kablami. Mogą być z wierzchu zapaskudzone, więc nie zobaczysz, który niebieski, ale jak wyciągniesz wtyczkę to będzie widać. Zmierz opór tego czujnika omomierzem. Na zimnym silniku powinien mieć około 3 kiloomów, na dobrze rozgrzanym kilkaset omów. Jeśli tak nie będzie, to czujnik do wymiany. Jest niedrogi, a sama wymiana bardzo prosta.



gmpl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt mar 13, 2009 17:26
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: gmpl » pn mar 30, 2009 19:49

moriel pisze:Zacznij od niebieskiego czujnika. Jak otworzysz maskę, to masz go na silniku z przodu, po prawej stronie, poniżej aparatu zapłonowego. Są tam dwa czujniki, wchodzą do nich wtyczki z kablami. Mogą być z wierzchu zapaskudzone, więc nie zobaczysz, który niebieski, ale jak wyciągniesz wtyczkę to będzie widać. Zmierz opór tego czujnika omomierzem. Na zimnym silniku powinien mieć około 3 kiloomów, na dobrze rozgrzanym kilkaset omów. Jeśli tak nie będzie, to czujnik do wymiany. Jest niedrogi, a sama wymiana bardzo prosta.
Dzięki serdeczne nie miałem czasu odpisać, wszystko już jest ok, winny był czujnik. Pozdrawiam.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 471 gości