Strona 1 z 1
[MK3 TDI] Regulacja dawki minimalnej
: pn wrz 19, 2005 09:41
autor: Gitner
Witam
Wlasnie przegladam ksiazke zeskanowana przez MarihuanaMan i czytam ze przyczyna szarpania silnika (kilku forumowiczow sie skarzylo) moze byc zle wyregulowana dawka minimalna. Dalej instruktaz jak to naprawic. Czy bawil sie ktos w to?
Pozdro
Gitner
[ Dodano: Pon Wrz 19, 2005 10:35 pm ]
Zapomnialem o fotce..`
: czw wrz 22, 2005 09:26
autor: nefal
U mnie jest to samo!!!
Niedawno miałem regenerowana pompe paliwa. Teraz golfik jakos tak ociężale przyspiesza do 2000obr, i szarpie jeśli trzymam równe obroty poniżej 2000. Mysłalem że znowu zerwałem jakąś poduszkę pod silnikiem (niedawno jedną wymieniałem) i dlatego szarpie. A tu się okazuję że to chyba dawka paliwa jest źle ustawiona... A to można samemu sobie ją tak ustawiać ??? Robił to ktoś?
Gitner pisze:Wlasnie przegladam ksiazke zeskanowana przez MarihuanaMan
Gdzie mozna zassać tą książkę?
: czw wrz 22, 2005 09:55
autor: Gitner
nefal pisze:Gdzie mozna zassać tą książkę?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=17706 i 10 post MarihuanaMan z linkiem.
Pozdro
Gitner
: czw wrz 22, 2005 10:54
autor: Corvax
Gitner - wydaje mi się ze to co jest napisane w tej ksiązce odnosi się jednak do zwykłego klekota - ja bym pompy nie ruszał, bo w tdi takie rzeczy robi się softem - zreszta spytaj wiesz gdzie
: czw wrz 22, 2005 11:42
autor: figurel
Regulacja pompy wtryskowej nie jest praktycznie możliwa do samodzielnego wykonania, potrzebne jast stanowisko probiercze.
Przyczyną szarpania może być uszkodzony nastawnik w pompie wtryskowej a to już inna bajka.
http://www.forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1734
: czw wrz 22, 2005 11:49
autor: Gitner
figurel pisze:Regulacja pompy wtryskowej nie jest praktycznie możliwa do samodzielnego wykonania, potrzebne jast stanowisko probiercze.
Przyczyną szarpania może być uszkodzony nastawnik w pompie wtryskowej a to już inna bajka.
http://www.forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1734
Doczytalem dawno o nastawniku, pytalem z samej ciekawosci.. a tak wogole czy nastawnik musi byc do konkretnego modelu pompy? Czy do 1Z moge wstawic np kompletna pompe z AFN?
Pozdro
Gitner
: czw wrz 22, 2005 20:10
autor: nefal
Dzięki wielkie! To jest to
[ Dodano: Czw Wrz 22, 2005 20:20 ]
figurel pisze:Regulacja pompy wtryskowej nie jest praktycznie możliwa do samodzielnego wykonania, potrzebne jast stanowisko probiercze.
Przyczyną szarpania może być uszkodzony nastawnik w pompie wtryskowej a to już inna bajka.
http://www.forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1734
No to trzeba będzie sie wybrać na regulacje do jakiegos speca. Ciekawe gdzie go znajdę... Najbliżej mam Słupsk, Gdańsk... Kurcze powiniem pomysleć zanim kupiłem ten samochód że w moim pieknym acz małym miasteczku nie będzie kto mi miał go naprawiać
Co do owego nastawnika to opisywane objawy (link) są nieco inne. Szarpie kiedy się przyspiesza przy niskich obrotach, a u mnie szarpie kiedy trzymam równe obroty. Jak przyspieszam to jest mułowato ale nie szarpie. Więc to chyba nie to. Mam nadzieję
: wt wrz 27, 2005 16:48
autor: kupszczelisty
a gdzie mam szukać tego nastawnika??
: wt wrz 27, 2005 17:03
autor: Gitner
kupszczelisty pisze:a gdzie mam szukać tego nastawnika??
Na pompie wtryskowej.
Pozdro
Gitner
: wt wrz 27, 2005 20:59
autor: ignac
Panowie czy w silniku 1Z jest linka "gazu"? ,pytam bo w moim TDi o symbolu ALE nie ma takowej
: wt wrz 27, 2005 22:51
autor: Corvax
w żadnym tdi nie ma linki gazu - za to masz kabelek i potencjometr przy pedale
Ten silnik jest całkowicie sterowany elektronicznie - dlatego jest cała masa problemów z naprawą i diagnozowaniem przez 'fachowców'
: śr wrz 28, 2005 00:43
autor: nefal
Corvax pisze:Ten silnik jest całkowicie sterowany elektronicznie - dlatego jest cała masa problemów z naprawą i diagnozowaniem przez 'fachowców'
Hehehe, z ust mi to wyjełeś