Strona 1 z 1
					
				Koncowka drazka trze o felge :/
				: śr mar 25, 2009 17:59
				autor: djkula1
				Mam otoz taki problem mialem wyminiane przednie zawieszenie tzn tuleje sworzenie wachaczy i koncowki drazkow kierowniczych. Teraz po wymianie ja skrecam mocno w lewo to lewa koncowka trze mi sie o felge?? Jak mam wyeliminowac ten problem?? Zdejmujac kolo widzialem jak wewnetrzny rant felgi jest dodola porysany jak cyrklem POMOCY!!! Problem jest i na alumach jak i na felgach stalowych. Mial juz ktos moze kiedys taki problem ??
			 
			
					
				
				: śr mar 25, 2009 18:08
				autor: Beton-Wojtek
				robiłeś geometrie czy tylko zbierzność.
			 
			
					
				
				: śr mar 25, 2009 18:14
				autor: djkula1
				robilem i geometrie i zbierznosc. A moze mi zrobili to niedokladnie??
			 
			
					
				
				: śr mar 25, 2009 18:19
				autor: Beton-Wojtek
				spr. czy masz semetrycznie ustawione przeguby drążka kierowczego (końcówki drążka) z obu stron auta (od np. koła), może ruszyli drążek cały z tej strony przy zmianie końcówki. Drążki z prawej strony są regulowane ,a z lewej zazwyczaj nie ale prz odrobinie szcześcia można go odkrecić. 
[ Dodano: 25 Mar 2009 17:24 ]
zrobie fotke z książki  i zobaczysz jak jest u ciebie
jeśli warsztat jest niedaleko to wracaj tam.
			 
			
					
				
				: śr mar 25, 2009 18:34
				autor: tympy mechanik
				wyposrodkuj drazki maglownicy 
[ Dodano: 25 Mar 2009 20:28 ]
jeszcze jest  opcja ze z lewej strony masz założona końcówkę która powinna byc z prawej strony bo w golfach są lewe i prawe końcówki 
[ Dodano: 25 Mar 2009 20:31 ]
jestem prawie na stówe pewny ze masz założoną prawą końcówke z lewej strony zrób zdjęcie tej koncowki i wstaw tu do tematu to ci powiem na 100 % 

 
			 
			
					
				
				: śr mar 25, 2009 22:27
				autor: guti
				djkula1 pisze:Mial juz ktos moze kiedys taki problem ??
  ja mam ::) ale u mnie to jest przyczyna to ze jakis ktos ( nie bede pokazywał palcem 

 ) załozyl mi odwrotnie koncówki 

 prawa na lewa i odwrotnie 

 wrzuc fotke to sie upewnimy na 100% 
