Strona 1 z 2

Problem z wyłaczającym sie silnikiem w 1.6

: pn mar 23, 2009 22:32
autor: Gordon
Witam.
Mam problem z moim golfem III z ktorym nie moge sobie poradzic.
Licze na wasza pomoc ;-)
Opis:
Autko uruchamia sie bez zadnych problemow.Pokonuje kilkadziesiat-kilkaset kilometrow i nagle silnik sam sie wylacza i nie da sie go odpalic przez okolo 10-15 minut.Po tym czasie odpalam samochod i znowu moge przejechac kilkadziesiat-kilkaset kilometrow bez problemow...
Powiem tyle, ze w momencie gdy nie moge go odpalic rozrusznik kreci sie normalnie...Rozmawialem ze znajomym mechanikiem i powiedzial mi, ze moze byc to cewka, ale glowy nie daje.
Jakie wy macie pomysly?
Jest to bardzo denerwujace, a w szczegolnoscvi na srodku skrzyzowania :(

: pn mar 23, 2009 22:36
autor: norek111
hall

: pn mar 23, 2009 22:37
autor: miś fazi
a powiedz czy w czasie jak auto Ci zgaśnie to włączają sie kontrolki akumulatora i ciśnienia oleju , tak jak przed uruchamianiem , czy nie świecą ?

: pn mar 23, 2009 22:44
autor: Gordon
Tak kontrolki sie wlączaja.Jak silnik sie juz zatrzyma i chce go uruchomic ponownie to wszystko wydaje sie byc okej, ale jednak nie potrafi zaskoczyc.Dodam jeszcze, ze bywa tak,ze jade z troche wieksza predkoscia (120-130) nie ma szans na odpalenie go z tej predkosci na "popych".Samochod poprostu sie zatrzyma i trzeba odczekac swoje.

[ Dodano: 23 Mar 2009 21:44 ]
Tak kontrolki sie wlączaja.Jak silnik sie juz zatrzyma i chce go uruchomic ponownie to wszystko wydaje sie byc okej, ale jednak nie potrafi zaskoczyc.Dodam jeszcze, ze bywa tak,ze jade z troche wieksza predkoscia (120-130) nie ma szans na odpalenie go z tej predkosci na "popych".Samochod poprostu sie zatrzyma i trzeba odczekac swoje.

: pn mar 23, 2009 22:46
autor: miś fazi
to tak jak pisał kolega Norek , może być hall , czyli czujnik w aparacie zapłonowym

: pn mar 23, 2009 22:50
autor: Gordon
Dodam jeszcze, ze jezeli jest wilgotno na dworze dzieje sie to czesto.Dziekuje za informacje!
Co teraz zrobic podpiac go pod komputer?Jakies pomysly?Mozna by tak wymieniac kazda czesc silnika...

: pn mar 23, 2009 22:57
autor: miś fazi
VAG Ci nie pokaże błedu halla , a co do wilgoći to mogą być kiepskie kable zapłonowe

[ Dodano: 23 Mar 2009 21:59 ]
ale podpiąć sie pod komputer nie zaszkodzi , może pokaże inne usterki

: pn mar 23, 2009 23:02
autor: LASOT-A
Moim zdaniem przeskakuje Ci iskra na cewce. Możesz to zobaczyć jak będzie ciemno. Kręcić, a druga osoba niech obejrzy cewkę. Pewnie przeskok iskry masz na przewód główny. Doraźnie zaizoluj (owiń) taśmą izolacyjną palec cewki. Powinno pomóc i będziesz miał pewność. :bajer:

: wt mar 24, 2009 09:51
autor: mirek272
ja mialem podobny problem ze swoim mk3 1,4 benz...calym zlem byla przepalajaca sie kostka stacyjki...tez przejechalem kilka km i mi gasl az wreszcie wcale nie odpalil.Okazalo sie ze kostka sie przepalila.Oby to bylo to bo koszt niewielki.Pozdrawiam. :pub:

: wt mar 24, 2009 10:29
autor: krzaś
Wymień przekaznik nr 30 i będzie wszystko Ok. Koszt ok 25zł

: wt mar 24, 2009 15:24
autor: Gordon
No wlasnie...Ile ludzi tyle odpowiedzi.Jak najlepiej wykryc ktora czesc silnika jest uszkodzona samochodu?Mozna wymieniac kazda czesc silnika z osobna, ale czy jest sens?

: wt mar 24, 2009 15:42
autor: LASOT-A
Gordon pisze:Mozna wymieniac kazda czesc silnika z osobna, ale czy jest sens?
Nie ma sensu. Dlatego zdejmij przewód z cewiki i owiń palec cewki taśmą izolacyjną. :bigok:

: wt mar 24, 2009 19:03
autor: miś fazi
mirek272 pisze:ja mialem podobny problem ze swoim mk3 1,4 benz...calym zlem byla przepalajaca sie kostka stacyjki...tez przejechalem kilka km i mi gasl az wreszcie wcale nie odpalil.Okazalo sie ze kostka sie przepalila.Oby to bylo to bo koszt niewielki.Pozdrawiam. :pub:


dla tego pytałem czy kontrolki świecą jak auto zgaśnie czy nie , jeśli mu świecą to nie kostka

[ Dodano: 24 Mar 2009 18:05 ]
lasot pisze:Moim zdaniem przeskakuje Ci iskra na cewce. Możesz to zobaczyć jak będzie ciemno. Kręcić, a druga osoba niech obejrzy cewkę. Pewnie przeskok iskry masz na przewód główny. Doraźnie zaizoluj (owiń) taśmą izolacyjną palec cewki. Powinno pomóc i będziesz miał pewność. :bajer:

myśle że przebicie nie powodowało by niespodziewanego zatrzymania silnika , tylko świrował by cały czas

[ Dodano: 24 Mar 2009 18:10 ]
krzaś pisze:Wymień przekaznik nr 30 i będzie wszystko Ok. Koszt ok 25zł
przekaźnik 30 , chodzi Ci o przekaźnik lini X , nie powoduje odcięcia zapłonu , tylko odbiorników prądu podczas palenia

: śr mar 25, 2009 18:24
autor: krzaś
przekaźnik 30 , chodzi Ci o przekaźnik lini X , nie powoduje odcięcia zapłonu , tylko odbiorników prądu podczas palenia
Chodzi mi o przekażnik który jest w miejscu R3