Problem z wyłaczającym sie silnikiem w 1.6

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Gordon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn mar 23, 2009 22:10
Lokalizacja: KATOWICE

Problem z wyłaczającym sie silnikiem w 1.6

Post autor: Gordon » pn mar 23, 2009 22:32

Witam.
Mam problem z moim golfem III z ktorym nie moge sobie poradzic.
Licze na wasza pomoc ;-)
Opis:
Autko uruchamia sie bez zadnych problemow.Pokonuje kilkadziesiat-kilkaset kilometrow i nagle silnik sam sie wylacza i nie da sie go odpalic przez okolo 10-15 minut.Po tym czasie odpalam samochod i znowu moge przejechac kilkadziesiat-kilkaset kilometrow bez problemow...
Powiem tyle, ze w momencie gdy nie moge go odpalic rozrusznik kreci sie normalnie...Rozmawialem ze znajomym mechanikiem i powiedzial mi, ze moze byc to cewka, ale glowy nie daje.
Jakie wy macie pomysly?
Jest to bardzo denerwujace, a w szczegolnoscvi na srodku skrzyzowania :(
Ostatnio zmieniony pn mar 23, 2009 22:47 przez Gordon, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pn mar 23, 2009 22:36

hall


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pn mar 23, 2009 22:37

a powiedz czy w czasie jak auto Ci zgaśnie to włączają sie kontrolki akumulatora i ciśnienia oleju , tak jak przed uruchamianiem , czy nie świecą ?



Gordon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn mar 23, 2009 22:10
Lokalizacja: KATOWICE

Post autor: Gordon » pn mar 23, 2009 22:44

Tak kontrolki sie wlączaja.Jak silnik sie juz zatrzyma i chce go uruchomic ponownie to wszystko wydaje sie byc okej, ale jednak nie potrafi zaskoczyc.Dodam jeszcze, ze bywa tak,ze jade z troche wieksza predkoscia (120-130) nie ma szans na odpalenie go z tej predkosci na "popych".Samochod poprostu sie zatrzyma i trzeba odczekac swoje.

[ Dodano: 23 Mar 2009 21:44 ]
Tak kontrolki sie wlączaja.Jak silnik sie juz zatrzyma i chce go uruchomic ponownie to wszystko wydaje sie byc okej, ale jednak nie potrafi zaskoczyc.Dodam jeszcze, ze bywa tak,ze jade z troche wieksza predkoscia (120-130) nie ma szans na odpalenie go z tej predkosci na "popych".Samochod poprostu sie zatrzyma i trzeba odczekac swoje.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pn mar 23, 2009 22:46

to tak jak pisał kolega Norek , może być hall , czyli czujnik w aparacie zapłonowym



Gordon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn mar 23, 2009 22:10
Lokalizacja: KATOWICE

Post autor: Gordon » pn mar 23, 2009 22:50

Dodam jeszcze, ze jezeli jest wilgotno na dworze dzieje sie to czesto.Dziekuje za informacje!
Co teraz zrobic podpiac go pod komputer?Jakies pomysly?Mozna by tak wymieniac kazda czesc silnika...



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pn mar 23, 2009 22:57

VAG Ci nie pokaże błedu halla , a co do wilgoći to mogą być kiepskie kable zapłonowe

[ Dodano: 23 Mar 2009 21:59 ]
ale podpiąć sie pod komputer nie zaszkodzi , może pokaże inne usterki



Awatar użytkownika
LASOT-A
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: LASOT-A » pn mar 23, 2009 23:02

Moim zdaniem przeskakuje Ci iskra na cewce. Możesz to zobaczyć jak będzie ciemno. Kręcić, a druga osoba niech obejrzy cewkę. Pewnie przeskok iskry masz na przewód główny. Doraźnie zaizoluj (owiń) taśmą izolacyjną palec cewki. Powinno pomóc i będziesz miał pewność. :bajer:


Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?

Awatar użytkownika
mirek272
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: wt sty 22, 2008 17:04
Lokalizacja: siedlce

Post autor: mirek272 » wt mar 24, 2009 09:51

ja mialem podobny problem ze swoim mk3 1,4 benz...calym zlem byla przepalajaca sie kostka stacyjki...tez przejechalem kilka km i mi gasl az wreszcie wcale nie odpalil.Okazalo sie ze kostka sie przepalila.Oby to bylo to bo koszt niewielki.Pozdrawiam. :pub:



Awatar użytkownika
krzaś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:49
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: krzaś » wt mar 24, 2009 10:29

Wymień przekaznik nr 30 i będzie wszystko Ok. Koszt ok 25zł



Gordon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn mar 23, 2009 22:10
Lokalizacja: KATOWICE

Post autor: Gordon » wt mar 24, 2009 15:24

No wlasnie...Ile ludzi tyle odpowiedzi.Jak najlepiej wykryc ktora czesc silnika jest uszkodzona samochodu?Mozna wymieniac kazda czesc silnika z osobna, ale czy jest sens?



Awatar użytkownika
LASOT-A
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: LASOT-A » wt mar 24, 2009 15:42

Gordon pisze:Mozna wymieniac kazda czesc silnika z osobna, ale czy jest sens?
Nie ma sensu. Dlatego zdejmij przewód z cewiki i owiń palec cewki taśmą izolacyjną. :bigok:


Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » wt mar 24, 2009 19:03

mirek272 pisze:ja mialem podobny problem ze swoim mk3 1,4 benz...calym zlem byla przepalajaca sie kostka stacyjki...tez przejechalem kilka km i mi gasl az wreszcie wcale nie odpalil.Okazalo sie ze kostka sie przepalila.Oby to bylo to bo koszt niewielki.Pozdrawiam. :pub:


dla tego pytałem czy kontrolki świecą jak auto zgaśnie czy nie , jeśli mu świecą to nie kostka

[ Dodano: 24 Mar 2009 18:05 ]
lasot pisze:Moim zdaniem przeskakuje Ci iskra na cewce. Możesz to zobaczyć jak będzie ciemno. Kręcić, a druga osoba niech obejrzy cewkę. Pewnie przeskok iskry masz na przewód główny. Doraźnie zaizoluj (owiń) taśmą izolacyjną palec cewki. Powinno pomóc i będziesz miał pewność. :bajer:

myśle że przebicie nie powodowało by niespodziewanego zatrzymania silnika , tylko świrował by cały czas

[ Dodano: 24 Mar 2009 18:10 ]
krzaś pisze:Wymień przekaznik nr 30 i będzie wszystko Ok. Koszt ok 25zł
przekaźnik 30 , chodzi Ci o przekaźnik lini X , nie powoduje odcięcia zapłonu , tylko odbiorników prądu podczas palenia



Awatar użytkownika
krzaś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:49
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: krzaś » śr mar 25, 2009 18:24

przekaźnik 30 , chodzi Ci o przekaźnik lini X , nie powoduje odcięcia zapłonu , tylko odbiorników prądu podczas palenia
Chodzi mi o przekażnik który jest w miejscu R3


Zapraszamy http://cb-pomorze.pl/viewtopic.php?t=32#top

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 250 gości