Strona 1 z 1

Falujące obroty c.d.

: pn mar 23, 2009 18:24
autor: kickowny
Witam Wszystkich.
Od pewnego czasu mam problem z golfikiem tzn od kiedy go posiadam. Generalnie silnik to "pb 1.8 8v" auto było na gazie ale już wyje****. Gaz do kuchenek ! ok bez zbędnego pier******. Odpalam auto obroty skaczą tak od 700 do 1300 i tak cały czas czy sie zagrzeje czy jest zimny... jezeli obroty skaczące spadają juz na granice 900 to lekko strzele mu z gazu i jak dobrze i precyzyjnie to zrobie to sie uspokajają i jest dobrze. Jest jeszcze jedna opcja ze jakgowkrece na 5000tys obr to tez sie uspokajają. Ale gdy rusze ze swiateł i zatrzymuje sie to znow to samo i tak ciagle....Jak jade np na 2 na wolnych obrotach bez gazu to autko sobie przyspiesza i zwalnia przyspiesza i zwalnia ale to jest wlasnie w granicach tak 800-1400 czytalem ze moze byc to wina silnika krokowego lub przepływomierza itd itp.... Narazie mam lipe z kasa i czy da sie jakos obejsc ten silniczek krokowy aby nie kupowac ? Co mozna z Tym zrobic i co moze byc jeszcze przyczyną tego... Mam nadzieje ze pomożecie ! Pozdroo

: pn mar 23, 2009 19:44
autor: Dyziu14021991
Faktycznie moze byc silniczek krokowy ale raczej tego nie da sie obejsc tak sobie:/ obejzyj dokładnie wszystkie przewody gumowe moze którys jest pekniety i to tez moze byc przyczyna no i przydało by sie dokładnie wyczyscic cała przepustnice

: pn mar 23, 2009 20:10
autor: ector
witam!
miałem podobne objawy z moim mk3 ale 1,9TDI 90KM ;]
przyczyn może być wiele, począwszy od zapchanego "smoka" w zbiorniku, przez filtr paliwa, rozregulowany zapłon itd.
w moim mk3 była uszkodzona płytka regulująca dawkę paliwa, która znajduje sie na pompie paliwowej.wymieniłem płytkę i wszystko jest ok ;] koszt wymiany płytki, to ok 300-500zł.ja zapłaciłem 350 PLNów.
najlepiej jedź do dobrego mechanika, który ma komputer i Ci to sprawdzi. najlepszy mechanik, to ten, który "zjadł zęby" na naprawach aut ;]

: pn mar 23, 2009 20:19
autor: zajac
ector pisze:który ma komputer
a co po tym ze ma jak g..wno z nim zrobi, digifant II jest niediagnozowalny za pomoca OBD, i w mk2 nie ma zadnych plytek w pompie

: pn mar 23, 2009 20:50
autor: ector
zajac pisze:mk2 nie ma zadnych plytek w pompie
w "moim mk3" była uszkodzona płytka regulująca dawkę paliwa, która znajduje sie na pompie paliwowej

;]

: pn mar 23, 2009 22:21
autor: kickowny
hmmm powiem tak. Czyscilem ostatnio przepływomierz...bo był zasrany cały uszczelniłem go dokładnie silikonem.... zauważyłem że przy końcu domkniecia sie klapki przepływomierza lekko nieraz sie przycina... silniczek krokowy tez próbowałem przeczyscic ale za bardzo nie da sie tego zrobić...

odma? możliwe? bo nie mam jej konkretnie uszczelnionej tyllko na trytke trzymie sie:/no ale jak ja docisne to dalej tak samo.... no nie mam pojecia co i jak.... Zna ktoś jakiegoś dobrego mechanika z Wrocławia w miare taniego który to zrobi ?:D

[ Dodano: 24 Mar 2009 20:32 ]
hmmm i pomoże ktoś czy nie ma chętnych ? :(