Strona 1 z 1

instalacja do DIGIFIZA

: pn mar 23, 2009 17:55
autor: Maniek S L
Proszę o pomoc kogoś kto to już robił. Mam aktualnie silnik PF więc wystarczy dodać tylko impulsator który zresztą mam już na stanie. Mam wiązkę idącą od skrzynki bezpieczników (czyli U1 i U2) do licznika na jeden wtyk. Tą wiązkę staram się przerobić z jednej wtyczki na dwie do DIGI. Pomijam takie rzeczy jak podpięcie impulsatora i kontrolek od ogrzewania szyb itp. Mam problem z uruchomieniem podstawowych funkcji typu obrotomierz czy chociażby wykonanie testu startowego przy włączeniu zapłonu. Wszystko robiłem na podstawie pinoutów z vwgolf i porażka. Żyje tylko podświetlenie kontrolka ładowania i wyje buzzer od oleju????? Może ktoś mi pomóc??? Jeśli ktoś będzie chętny to zapraszam do rozmowy

: wt mar 24, 2009 08:53
autor: abrams
http://www.vwgolf.pl/?page_id=668 nie wiem czy widziałeś to... jeśli nie to może pomoże ....

: wt mar 24, 2009 09:49
autor: Maniek S L
niestety widziałem albo w opisie jest błąd albo ja go popełniam ale działać nie chce

PS. Podobno w prosty sposób da się uruchomić procedurę testową żeby sprawdzić czy sam licznik jest ok. Wie ktoś jak to zrobić?

: wt mar 24, 2009 09:51
autor: TAZ
Masz spalony licznik. Czemu od razu nie podpiąłeś go na próbę po kupnie ???? Mam taki sam licznik i te same objawy ma. U mnie brakuje opornika SMD. Jak go wlutuję to będę wiedział czy to on papra całą sprawę.

: wt mar 24, 2009 09:57
autor: Maniek S L
Kupiony od kumpla u którego działał, nie podpiąłem bo nie miałem wiązki to chyba oczywiste??? właśnie robię wiązkę. Stąd też pytanie czy jest jakiś prosty sposób na zainicjowanie testu tak jak po włączeniu zapłonu

[ Dodano: 25 Mar 2009 17:29 ]
oka robiłem test i wychodzi średnio, czasami pojawia się wszystko a czasami tylko fragmenty cyfr, niekompletny pasek obrotomierza takie różne cudactwa , ale czasami pojawia się ładny kompletny test nie wiem co jest grane, czy może to być spowodowane tym że sprawdzałem licznik na zasilaczu 12V 3A? - za słaby prąd?