Nie ma mocy na ciepłym silniku

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

baggio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: wt lip 11, 2006 19:29
Lokalizacja: Częstochowa

Nie ma mocy na ciepłym silniku

Post autor: baggio » pn mar 23, 2009 13:28

Panowie mam Golfa III 1.6 101KM SILNIK AEK na wtrysku wymieniłem ostatnio rozrząd i pompę wodna.no i zaczęły się problemy:(Wsiadam rano silnik jest zimny i autko idzie jak burza pięknie wkręca się na obroty na benzynie i to samo na Gazie itp itd...ale jak tylko autko złapię temperaturę to już przestaje iść jak burza jak wciskam mu pedał gazu to zaczyna się mulić nie przyspiesza płynnie tak jak na zimnym silniku .Więc pojechałem na Vaga i wyszło ze sonda wiec wymieniłem i dalej to samo, innych błędów na kompie nie było?teraz pytanko jak by był rozrząd zle ustawiony to na zimnym tez by nie szedł pięknie ?czy ustawienia zapłonu mogło się przestawić?mechanik mówił ze w tym silniku sam się ustawia prawda?Czy to może czujnik temperatury?możne termostat?A jeszcze jedno jak przejadę na przykład z 50km i nacisnę węże podciśnienia to są twarde ale dające się ugiąć tam ma być?i jak odkręcę korek od zbiornika wyrównawczego to słychać takie syyyy i trochę płynu wywala.Panowie co sprawdzić jeszcze?


Moje autko:)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1022151&sid=3a762b320d640d7f941313ea8916555c#1022151

haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » pn mar 23, 2009 13:33

baggio, moze to byc czujnik temperatury, jak zimny to dostaje duza dawke paliwa, pozniej jak sie nagrzeje ( ale komputer o tym nie wie, bo czujnik dalej wysyla sygnal ze jest zimny) to go zalewa i auto nie przyspiesza jak powinno, spalanie wzrasta, paliwo wylatuje przez rure i mozna szybko wykonczyc kata oraz sonde..

to ze twarde weze to normalne, ale wazne ze da sie ugiac, bo nie moga byc twarde jak kamienie, a ze ze zbiorniczka na rozgrzanym silniku syczy i wywala to tez normalne...

z tym ze walniety czujnik temp powinien wyjsc na VAGu
Ostatnio zmieniony pn mar 23, 2009 13:33 przez haps, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pn mar 23, 2009 13:45

baggio pisze:mechanik mówił ze w tym silniku sam się ustawia prawda?
zmień mechanika


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

baggio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: wt lip 11, 2006 19:29
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: baggio » śr mar 25, 2009 08:40

I tak Zapłon sprawdzony na kompie wyszło 4.6 czy to dobrze? , sonda nowa , czujnik temperatury cieczy chłodzącej nowy , i dalej to samo jak się zagrzeje staje się słaby i nie ma mocy:( i co dalej?
Ostatnio zmieniony śr mar 25, 2009 08:42 przez baggio, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje autko:)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1022151&sid=3a762b320d640d7f941313ea8916555c#1022151

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » śr mar 25, 2009 21:02

zapłon sprawdzaliście na vag-com ?,sprawdź jeszcze ciśnienie jakie pompa daje


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 145 gości