Strona 1 z 1

1.8 16v KR nie odpala na ciepłym silniku

: pn mar 23, 2009 12:22
autor: VWmatiMK3
witam ponawiam ten temat bo niestety nie dostałem odpowiedzi może tym razem ktoś mi pomoże mam zaje..... problem samochód stoi na dworzu 3 doby i odpali na dotyk ale chodzi jak stara kur..... jak by nie palił na jeden gar a na gazie chodzi jak złoto pare dni temu wymieniłem mu głowice było wszystko ok jak nowy silnik, tego samego dnia zmieniłem mu olej i pupa nie działa. Zapale go na benzynie jak jest zimny przytrzymam go na obrotach chwile bo mi zgaśnie, na obroty się wkręca bez problemu i bez parskania a na wolnych nie chodzi bo gaśnie wrażenie jest takie jak by nie chodził na jeden gar no ale jak przełącze na gaz to chodzi dobrze
wymieniłem:
kable zapłonowe
kopółke
palec
świece
nie mam pojęcia o co biega a i jeszcze jedna ważna sprawa jak chwile pochodzi to nie ma szans abym go zapalił na ciepłym silniku musi być zimny
troche może to na okrętke napisałem ale mam nadzieje że wiecie o co mi chodzi i wie ktoś co to może być bo chce się pozbyć gazu a nie mogę bo bęzyna mi nie działa z góry dzięki

: pn mar 23, 2009 17:34
autor: zodiak
Z jakiegoś powodu zbyt bogata mieszanka, albo przepływomierz albo zawór rozgrzewania silnika (ta "puszka" przy głowicy).
Co jak co ale KR to powinien palić na dotyk (dosłownie zaraz po przekręceniu kluczyka) nawet jak gorący.

: pn mar 23, 2009 19:25
autor: VWmatiMK3
no niby tak ale ten egzemplasz tak nie chce niestety a jak sprawdzić zawór rozgrzewania silnika i czy możesz napisać gdzie on się znajduje bo nie jestem pewien czy o tym samym myśle

: pn mar 23, 2009 19:27
autor: zodiak
Z boku na głowicy, pod aparatem zapłonowym - taka puszka ze złączem elektrycznym i wężykiem podciśnienia.

: pn mar 23, 2009 19:32
autor: VWmatiMK3
a wiesz jak sprawdzić czy działa ??

: pn mar 23, 2009 19:38
autor: zodiak
Tu masz opis działania http://www.capri.pl/garage/kjetronic-2. ... -regulator

Jak sprawdzić membranę to nie wiem, wiem tylko że grzałka bimetalu ma mieć 20-26 omów

: pn mar 23, 2009 19:49
autor: VWmatiMK3
ok dzięki sprawdze co i jak i napisze

[ Dodano: 05 Lis 2009 10:51 ]
długomnie nie było alewiem co jest grane fachura który robił to auto był chyba naćpany nie ma silniczka krokowego, sterownika stabilizacji wolnych obrotów i w sumie cała instalacja jest do wymiany jestem w trakcie odnawiania tylko mam problem z częściami i z wolnym czasemm może do końca miesiąca to wszystko posklejam jak się należy dzięki za rady pozdrawiam vwmaniaków