Strona 1 z 1

mechanik do 2.0 16V ABF prosze......

: sob wrz 17, 2005 22:42
autor: siwek
Witam
mam golfa III z silnikiem 2.0 16V ABF rozpaczliwe poszukuję mechanika który bedzie się znał na takim silniku bądz nie będzie "wymieniaczem" - wiem, że jak wymienię świece kable komputer wszystkie czujniki zrobię remont silnika - to samochód będzie chodził dobrze ale..............
mam problem na zimnym silniku - niechce zapalić dopiero po ok 3 "zapuszczeniach" pali - mam go na gaz ale palę zawsze na paliwie i jade tak do póki się trochę nie zagrzeje
przy większych obrotach jak samochód jest rozgrzany w samochodzie pachnie paliwem - nie zawsze ale........
i jeszcze jedno - na zimnym silniku jak gwałtownie dodam gazu to samochód strasznie się "dusi" i efekcie gaśnie najprawdopodobniej jest to problem z podciśnieniem ale nie zabardzo wiem gdzie tego szukać
kiedyś mechanik powiedział mi, że muszę wymienić potencjomert przepustnicy - ale on kosztuje 800zł i niechę go wymieniać na zasadzie - "a nóż pomoże" wymienione mam świece i kopułkę aparatu zapłonowego oraz czujnik temperatury cieczy chłodzącej - ten ostatni spowodował, że samochód zaczoł palić dobrze ale teraz znowu odzywa się problem

będę ogromnie wdzięczny za namiary na jakiegoś mechanika z okolic Sosnowca który będzie miał o tym pojęcie

: sob wrz 17, 2005 22:47
autor: ygd
Najpierw pojedź do jakiegoś dobrego gazownika.... być może reduktor na wykończeniu, lub faktycznie coś z podciśnieniami... może troche lewego powietrza?
Mam w sumie u siebie podobny problem..z odpalaniem...na zimnym musze dłużej pokręcić...ale już wiem gdzie problem - przepływomierz do końca nie odbija ;)
A z tym dławieniem to mi wygląda na problem z gazem... jedź do gazownika, ale dobrego...

Re: mechanik do 2.0 16V ABF prosze......

: ndz wrz 18, 2005 07:08
autor: ksorzel
siwek pisze: przy większych obrotach jak samochód jest rozgrzany w samochodzie pachnie paliwem - nie zawsze ale........
mialem u siebie to samo choc silnik nie ten :chytry: musialem wymienic uszczelke pod kolektorem bo ja wydmuchalo i od tej pory juz mam spokoj

: ndz wrz 18, 2005 08:04
autor: GTO
podjedz do mnie na diagnostyke,masz blisko a bycmoze moze vag cos powie, bycmoze regulator cisnienia padł i zamiast 3b jest wiecej i zalewa.