mechanik do 2.0 16V ABF prosze......

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

siwek

mechanik do 2.0 16V ABF prosze......

Post autor: siwek » sob wrz 17, 2005 22:42

Witam
mam golfa III z silnikiem 2.0 16V ABF rozpaczliwe poszukuję mechanika który bedzie się znał na takim silniku bądz nie będzie "wymieniaczem" - wiem, że jak wymienię świece kable komputer wszystkie czujniki zrobię remont silnika - to samochód będzie chodził dobrze ale..............
mam problem na zimnym silniku - niechce zapalić dopiero po ok 3 "zapuszczeniach" pali - mam go na gaz ale palę zawsze na paliwie i jade tak do póki się trochę nie zagrzeje
przy większych obrotach jak samochód jest rozgrzany w samochodzie pachnie paliwem - nie zawsze ale........
i jeszcze jedno - na zimnym silniku jak gwałtownie dodam gazu to samochód strasznie się "dusi" i efekcie gaśnie najprawdopodobniej jest to problem z podciśnieniem ale nie zabardzo wiem gdzie tego szukać
kiedyś mechanik powiedział mi, że muszę wymienić potencjomert przepustnicy - ale on kosztuje 800zł i niechę go wymieniać na zasadzie - "a nóż pomoże" wymienione mam świece i kopułkę aparatu zapłonowego oraz czujnik temperatury cieczy chłodzącej - ten ostatni spowodował, że samochód zaczoł palić dobrze ale teraz znowu odzywa się problem

będę ogromnie wdzięczny za namiary na jakiegoś mechanika z okolic Sosnowca który będzie miał o tym pojęcie



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » sob wrz 17, 2005 22:47

Najpierw pojedź do jakiegoś dobrego gazownika.... być może reduktor na wykończeniu, lub faktycznie coś z podciśnieniami... może troche lewego powietrza?
Mam w sumie u siebie podobny problem..z odpalaniem...na zimnym musze dłużej pokręcić...ale już wiem gdzie problem - przepływomierz do końca nie odbija ;)
A z tym dławieniem to mi wygląda na problem z gazem... jedź do gazownika, ale dobrego...


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

ksorzel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: sob maja 21, 2005 13:53
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
Kontakt:

Re: mechanik do 2.0 16V ABF prosze......

Post autor: ksorzel » ndz wrz 18, 2005 07:08

siwek pisze: przy większych obrotach jak samochód jest rozgrzany w samochodzie pachnie paliwem - nie zawsze ale........
mialem u siebie to samo choc silnik nie ten :chytry: musialem wymienic uszczelke pod kolektorem bo ja wydmuchalo i od tej pory juz mam spokoj



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » ndz wrz 18, 2005 08:04

podjedz do mnie na diagnostyke,masz blisko a bycmoze moze vag cos powie, bycmoze regulator cisnienia padł i zamiast 3b jest wiecej i zalewa.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 396 gości