Problem z falującymi obrotami w 1.6 EZ
: ndz mar 22, 2009 18:48
Witam!
Mam pytanie odnośnie tego samochodu..
Otóż sprawa wygląda następująco, po odpaleniu auta obroty zwiększają się do 2000obr/min (ssanie) i lekko falują.. następnie gdy silnik sie nagrzeje obroty spadają do ok 1000obr/min i tutaj też falują tyle że więcej niż na ssaniu.. wraz z falowaniem obrotów falują również światła i całe oświetlenie po prostu wszystko co się świeci w aucie i poza...
Jadąc kiedyś po prostej drodze wrzuciłem bieg 1 i puściłem auto żeby sobie samo jechało na wolnych obrotach i tak samo auto faluje ;/ tzn auto zachowuje sie tak jak obrotomierz.. jeśli obroty spadają to auto przywalnia, jak wzrastają to auto podrywa do przodu i tak cały czas;/ takie falowanie/zrywanie calym autem...
jeśli natomiast zwiększe obroty np do 2000obr/min i jadąc ze "stałym gazem" dzieje sie to samo ;/ wkurza mnie to...
nie wie ktoś co to moze byc??
jak wspomniałem w temacie
Golf 2 rok prod. 90r, poj. 1.6 (EZ) benzyna, gaźnik Pierburg 2E
Pozdrawiam
Mam pytanie odnośnie tego samochodu..
Otóż sprawa wygląda następująco, po odpaleniu auta obroty zwiększają się do 2000obr/min (ssanie) i lekko falują.. następnie gdy silnik sie nagrzeje obroty spadają do ok 1000obr/min i tutaj też falują tyle że więcej niż na ssaniu.. wraz z falowaniem obrotów falują również światła i całe oświetlenie po prostu wszystko co się świeci w aucie i poza...
Jadąc kiedyś po prostej drodze wrzuciłem bieg 1 i puściłem auto żeby sobie samo jechało na wolnych obrotach i tak samo auto faluje ;/ tzn auto zachowuje sie tak jak obrotomierz.. jeśli obroty spadają to auto przywalnia, jak wzrastają to auto podrywa do przodu i tak cały czas;/ takie falowanie/zrywanie calym autem...
jeśli natomiast zwiększe obroty np do 2000obr/min i jadąc ze "stałym gazem" dzieje sie to samo ;/ wkurza mnie to...
nie wie ktoś co to moze byc??
jak wspomniałem w temacie
Golf 2 rok prod. 90r, poj. 1.6 (EZ) benzyna, gaźnik Pierburg 2E
Pozdrawiam