Zimny chodzi nierowno, mocno smierdzi benzyna, czasem gasnie
: ndz mar 22, 2009 13:35
Witam
Pozwole sobie zapytac o porade dotyczaca Seata poniewaz problem dotyczy silnika 1,8 16V ADL 208000km czyli takiego jak w Golfie II Gti
Rano czyli po kilkunasto godzinnym postoju silnik pracuje nierowno a spaliny mocno smierdza benzyna, zanim sie nagrzeje lubi szarpnac i zgasnac po czym jest problem z odpaleniem. Trzeba odczekac kilka min. Zalewa sie??? Gdy w ciagu dnia postoi np 3h nie ma tego problemu mimo ze wystygnie... Paliwa uzywam tylko do odpalania wiec ciezko mi powiedziec ile pali ale wydaje mi sie ze przez ta usterke ubywa go za duzo. Na gazie chodzi dobrze nawet gdy zimny (instalacja II generacji). Ogolnie chyba tez starcil troche na mocy.
Kopulka, palec, swiece, przewody wysokiego napiecia sa nowe, po wymianie zacza chodzic rowniej ale pozostale problemy nie zniknely. Dodam ze strzalow gazu zadnych nie bylo i nie ma.
Prosze o jakas porade bo jest to bardzo uciazliwe, codzien rano kilka km od domu jest problem z dalsza jazda przez kilka min.
Pozwole sobie zapytac o porade dotyczaca Seata poniewaz problem dotyczy silnika 1,8 16V ADL 208000km czyli takiego jak w Golfie II Gti
Rano czyli po kilkunasto godzinnym postoju silnik pracuje nierowno a spaliny mocno smierdza benzyna, zanim sie nagrzeje lubi szarpnac i zgasnac po czym jest problem z odpaleniem. Trzeba odczekac kilka min. Zalewa sie??? Gdy w ciagu dnia postoi np 3h nie ma tego problemu mimo ze wystygnie... Paliwa uzywam tylko do odpalania wiec ciezko mi powiedziec ile pali ale wydaje mi sie ze przez ta usterke ubywa go za duzo. Na gazie chodzi dobrze nawet gdy zimny (instalacja II generacji). Ogolnie chyba tez starcil troche na mocy.
Kopulka, palec, swiece, przewody wysokiego napiecia sa nowe, po wymianie zacza chodzic rowniej ale pozostale problemy nie zniknely. Dodam ze strzalow gazu zadnych nie bylo i nie ma.
Prosze o jakas porade bo jest to bardzo uciazliwe, codzien rano kilka km od domu jest problem z dalsza jazda przez kilka min.