Kompletny remont silnika PB

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

filipneo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz mar 16, 2008 08:37
Lokalizacja: Limanowa

Kompletny remont silnika PB

Post autor: filipneo » ndz mar 22, 2009 12:48

Witam. Szykuje mi sie kompletny remont silnika 1.8 gti silnik PB. Przyczyna tego jest zerwany pasek rozrzady i zniszcznia ktore nastapily w wyniku tego incydentu. Chcialbym sie dowiedziec od uzytkownikow forum jakie proponuja kupic mi czesci do silnika, konkretnie chodzi mi tloki, zawory i wszystkie inne rzeczy kotre beda wymieniane, oraz czy proponujecie jakies ulepszenia silnika, planowanie glowicy, sportowy walek itd.
Dzieku za info. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn mar 23, 2009 22:41 przez filipneo, łącznie zmieniany 1 raz.



wawel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt sty 30, 2009 10:30
Lokalizacja: opolskie

Post autor: wawel » ndz mar 22, 2009 13:00

Uważam że za oryginalne części (a do remontu tylko bym takich użył) zapłacisz kupę kasy,lepiej poszukaj całego silniczka,dużo mniejszy koszt.Możesz także kupić mocniejszy silnik i zrobić swap, chyba wyjdzie taniej.Sam wałek to ponad 1000pln.Warto to sobie przekalkulować.



cieniu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 13:28
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: cieniu » ndz mar 22, 2009 13:37

Witam, mam mały problem z hamulcami w swoim golfie II GTI. Zostały wymienione wszystkie klocki czyli przód i tył i odpowietrzony cały układ. Problem tkwi w tym, że gdy wciskam pedał hamulca , dosyc głośno słychac dziwne sykanie powietrza. Proszę o rade co z tym zrobic. Dziekuje



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz mar 22, 2009 13:42

cieniu, witaj ale napierw przeczytaj regulamin bo go łamiesz :)

filipneo, czy po zerwaniu paska doszło do kolizji silnika? Zdejmowałeś głowicę? Skąd pomysł że uszkodzeniu uległy tłoki?



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » ndz mar 22, 2009 13:49

wawel, to jest beznadziejny pomysl.
kupujesz silnik i nie wiesz do konca w jakim jest stanie.
Jak ktos robi auto dla siebie pownien zainwestowac w porządne czesci i tyle.

Pierscienei kpl to koszt ok 170-220 zł
Tłoki zalezy TAZ cos kiedys pisal ze ma dobrego szlifierz co kpl. tłoki z pierscieniami ma w granicy 800 zł

Przy remoncie silnika warto tez wymienic szklanki, porowadnice zaworowe, uszczelniacze.

szklanki kpl ok 160 zł
uszczelnaicze ok 20 zł kpl

Jak chce sie bawic w wałek rozrzadu to musisz sie liczyc z kwotą ok 800 zł.... wałek zalezy tez o jakiej ostrosci, mysle ze rozsadnie to t tak 268stopni...


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

wawel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt sty 30, 2009 10:30
Lokalizacja: opolskie

Post autor: wawel » ndz mar 22, 2009 15:24

Jak kupuje silnik to go sprawdzam.Można kupić silnik który jest jeszcze w samochodzie i to bez większego problemu.Można kupić z gwarancja rozruchową itd.Oczywiście jakbym miał nim jeżdzić z 10 lat to robię remont.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 159 gości