Olej w kolektorze ssącym

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
thesperado
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: śr kwie 09, 2008 13:54
Lokalizacja: okolice Krosna
Kontakt:

Olej w kolektorze ssącym

Post autor: thesperado » sob mar 21, 2009 21:13

Witam ;-)

Mam pewne zapytanie, szukałem na forum, ale nie znalazłem nic co by mnie usatysfakcjonowało. Więc mój problem wygląda następująco:
Wyjąłem z mojego motorka 1.3 NZ przepustnicę do wyczyszczenia i mym oczą w kolektorze ssącym ukazał się wielki syf i olej ;-/. Nasuwa mi się pytanie skąd on tam się wziął :grrr: ?? Dodam, że silnik nie nie kopci, jedynie wydaje metaliczne dźwięki przy wkręcaniu na obroty powyżej 2500. Oleju też nie bierze w jakichś zauważalnych ilościach.



Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: S1BART1 » sob mar 21, 2009 21:50

Zapewne z odmy - norma :P



Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » sob mar 21, 2009 21:52

dokladnie, ciekawe w jakim stanie pierscienie, ale raczej nie ma czym sie przejmowac


BB (borówka, bandit ...)

Awatar użytkownika
thesperado
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: śr kwie 09, 2008 13:54
Lokalizacja: okolice Krosna
Kontakt:

Post autor: thesperado » sob mar 21, 2009 23:32

Z odmy ... hmm nie sądzę, bo w rurze od dolotu by jakiś ślad był, a tam tylko taki lekki syf, taka maź dość sucha. A olej w kolektorze był o dziwo czysty i przepustnica od zewnątrz była sucha zaś od strony kolektora mokra.

Obrazek
Obrazek



Awatar użytkownika
Hans-Hans
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Hans-Hans » ndz mar 22, 2009 00:01

Ile bieże oleju na 1000km lub na 500km ?



Paweł (SP7GTU)
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 17:13
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Kontakt:

Post autor: Paweł (SP7GTU) » ndz mar 22, 2009 00:10

Jeśli masz olej w kolektorze, to musi silnik brać olej. Pytanie tylko ile ci bierze?. Ja miałem w 2E teź olej w kolektorze, zalane wtryski oraz wszystko w koło nich. Więć u ciebie są pierścionki na 99%. Zrobiłem pierścienie i uszczelniacze - Sucho.
Ostatnio zmieniony ndz mar 22, 2009 00:11 przez Paweł (SP7GTU), łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Hans-Hans
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Hans-Hans » ndz mar 22, 2009 00:20

No własnie uszczelniacz zaworowy kosztuje pare złotych a pierscienie i robota hm troche wiecej ile ci berze tego oleju



Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » ndz mar 22, 2009 10:24

Paweł (SP7GTU), kolego ja mam pytanie do ciebie, jaki miales przebieg przed wymiana. U mnie jest 270tys tylko nie wiem czy oryginal i tez niedlugo bede sie zabieral za wymiane pierscionkow. Pozatym jak wtgladaly panewki po rozebraniu??? I jeszcze jedno pytanko czy po wymianie pierscieni auto zrobilo sie choc troszke zwawsze


BB (borówka, bandit ...)

Awatar użytkownika
thesperado
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: śr kwie 09, 2008 13:54
Lokalizacja: okolice Krosna
Kontakt:

Post autor: thesperado » ndz mar 22, 2009 17:51

Dzięki wszystkim za odpowiedzi :) . Autko ma nalatane cos ponad 260 kkm. Zastanawię się na ewentualną wymianą pierścieni i uszczelniaczy, i jeszcze dołączam się do pytania kolegi GTI KR jak się ma sprawa panewek ??


[img]http://pawel.sniezek.w.interia.pl/podpis2.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 255 gości