GolfIV, prz. wycieraczki biorą 2x więcej prądu, wolno chodzą
: sob wrz 17, 2005 11:03
Witam
Problem następujący:
Od kilku dni przednie wycieraczki działają mi trochę wolniej niż na normalnej najniższej ich prędkości. Kiedy chcę zwiększyć prędkość ich działania na prędkość drugą lub nawet trzecią, one cały czas pracują tak samo wolno. Manetka przy kierownicy działa, bo sprawdzałem i przełącznik czasowy też działa. Ale ich maksymalna prędkość jest nieco mniejsza niż prędkość normatywna.
Byłem u mechanika, popatrzył, pogrzebał i stwierdził, że te osie, na których są osadzone wycieraczki często w golfach IV się zacierają z powodu przybrudzenia i dostania się wody. Należy wymontować cały ten blok przed przednią szybą aby dostać się do mechanizmu, przeczyścić papierem ściernym, przesmarować i będzie ok.
Dodał jednak, że czasami podczas tej czynności lubi się coś tam spieprzyć, nie zrozumiałem go do końca i wtedy trzeba cały ten mechanizm wymienić, a dostać go można tylko w ASO VW i kosztuje coś koło 230 zł.
W zasadzie wszystko wiem, chciałbym tylko podzielić się z wami tą opinią i zrewidować ją z waszymi poglądami na ten temat. Czy ktoś już spotkał się z tym problemem? Mechanik mi powiedział, że to już jego czwarty Golf IV w tym roku z tą samą usterką. Czy ktoś ma jakiś inny sposób naprawy? Czy mechanik ma rację? Pytam, bo w tygodniu mam się z nim umawiać na tą robotę.
Dzięki za pomoc, pozdrawiam.
Problem następujący:
Od kilku dni przednie wycieraczki działają mi trochę wolniej niż na normalnej najniższej ich prędkości. Kiedy chcę zwiększyć prędkość ich działania na prędkość drugą lub nawet trzecią, one cały czas pracują tak samo wolno. Manetka przy kierownicy działa, bo sprawdzałem i przełącznik czasowy też działa. Ale ich maksymalna prędkość jest nieco mniejsza niż prędkość normatywna.
Byłem u mechanika, popatrzył, pogrzebał i stwierdził, że te osie, na których są osadzone wycieraczki często w golfach IV się zacierają z powodu przybrudzenia i dostania się wody. Należy wymontować cały ten blok przed przednią szybą aby dostać się do mechanizmu, przeczyścić papierem ściernym, przesmarować i będzie ok.
Dodał jednak, że czasami podczas tej czynności lubi się coś tam spieprzyć, nie zrozumiałem go do końca i wtedy trzeba cały ten mechanizm wymienić, a dostać go można tylko w ASO VW i kosztuje coś koło 230 zł.
W zasadzie wszystko wiem, chciałbym tylko podzielić się z wami tą opinią i zrewidować ją z waszymi poglądami na ten temat. Czy ktoś już spotkał się z tym problemem? Mechanik mi powiedział, że to już jego czwarty Golf IV w tym roku z tą samą usterką. Czy ktoś ma jakiś inny sposób naprawy? Czy mechanik ma rację? Pytam, bo w tygodniu mam się z nim umawiać na tą robotę.
Dzięki za pomoc, pozdrawiam.