Strona 1 z 1

cewka

: sob mar 21, 2009 01:08
autor: dragon111
wczoraj wpadłem w kałużę i ledwo odpaliłem żeby dojechać do domu -- przerywał
podmieniłem cewkę na chwilę bo akurat koleś miał nówkę beru i git
ale nie sprawdziłem wszystkiegoi mam 4 pytania:):
1.czy cewka powinna być szczelna i odporna na zalanie?
2. czy walnięta ma wpływ na szybsze rozładowanie aku?
3.czy walnięta ma wpływ na zmniejszenie napięcia ładowania?
4 czy walnięta ma wpływ na falujące obroty na biegu jałowym przy większym obciązeniu?( załączenie dodatkowych odbiorników np dmuchawy świateł itd.)
pozdro

: sob mar 21, 2009 08:56
autor: miś fazi
odpowiedź na pierwsze pytanie to tak , odporna na wilgoć , co do pozostałych to nie , nie ma wpływu

cewka

: sob mar 21, 2009 10:14
autor: dragon111
a tak generalnie gdy jest walnięta cewka lub moduł lub ma przebicie to mogą występować falujące obroty na biegu jałowym?

: sob mar 21, 2009 10:57
autor: miś fazi
raczej szarpanie silnikiem , falowanie obrotów jest zazwyczaj winą silnika krokowego , czyli regulatora obrotów biegu jałowego

: sob mar 21, 2009 11:08
autor: dragon111
miś fazi pisze:raczej szarpanie silnikiem , falowanie obrotów jest zazwyczaj winą silnika krokowego , czyli regulatora obrotów biegu jałowego
to to wiem
ale czy cewka lub moduł ma wpływ ?

: sob mar 21, 2009 11:13
autor: miś fazi
nie