Strona 1 z 1

Problemy z odpalaniem

: czw mar 19, 2009 20:57
autor: kerto
Witam!
Mam problem z golfem II 1.3 benzyna na wtrysku
Bardzo ciężko odpala. Trzeba wcisnąć gaz i dosyć długo kręcić rozrusznikiem, kopci białym dymem, a gdy się zagrzał silnik zaświeciła kontrolka ciśnienia oleju. Dusi go i nierówno chodzi. Chyba dostało się paliwo do oleju. Niektórzy mówią, że uszkodziły się pierścienie albo panewki i powiedziano mi ostatnio, że możliwe, że komputer podaje za dużo paliwa i dlatego przedostaje się do oleju. Radzono mi zeby wymienić olej i zobaczyć jak się bedzie zachowywał lub sprawdzić na komputerze jak podaje paliwo.
Przewody wysokiego napięcia, kopułka, świece wymienione.

: czw mar 19, 2009 23:01
autor: kwietek
Coś takiego spodkało mnie w ABF gdy kąt wtrysku był za późny, pojawiał się biały dym i benzyna w oleju. Podjedź na komputer koszt ok 30zł i od razu będziesz wiedział co jest nie tak. Gdy w oleju jest benzyna, jego właściwości znacznie spadają więc faktycznie może to być powodem zaświecania się kontrolki. Panewki też powodują mrużenie/zapalenie się kontrolki przy wyższych obrotach, czasem też metaliczne stukanie, jednak w tym wypadku zaczął bym zaczął bym od ustawienia wtrysku i wymiany oleju. By wykluczyć panewki można przy tej okazji zdjąć miskę i sprawdzić w jakim są stanie - będziesz spokojniejszy.

: pt mar 20, 2009 00:14
autor: stonefree
kerto pisze:sprawdzić na komputerze jak podaje paliwo.
W 1,3 NZ nie ma diagnostyki przez komputer niestety.
kerto pisze:Chyba dostało się paliwo do oleju
Czy przybywa oleju i czy jest rzadki i czuć benzyną?
kerto pisze:uszkodziły się pierścienie
Niewykluczone, trzeba pojechac do mechanika i zmierzyć ciśnienie sprężania bez i z próbą olejową.

: pt mar 20, 2009 02:10
autor: tomek0o7
Jeżeli zapala sie kontrolka ciśnienia oleju to sprawdz sprezanie na kazdym cylindrze i zobaczy czy plynu chlodniczego nie ubywa. Wszytskiemu moze byc też winna uszczelka pod głowicą.