Strona 1 z 1

gasnie i zamula

: śr mar 18, 2009 13:17
autor: oskar21
Golf 2 rocznik 1990, silnik 1,3 - wtrysk wielopunktowy.
objawy.
Gdy odpalam go rano gasnie ze 3 razy chce ruszyć i nie chce jechać jak by zamulił przegazuje go i dodam więcej gazu zaczyna jechac ale po chwili na wyzszym biegu zaczyna przymulac znowu i czasem zgasnie na skrzyzowaniu Czy moze miec to wine moduł sterujacy paliwiem lub komputerek .
Prosze o pomoc z Góry dziękuje

: śr mar 18, 2009 13:28
autor: J3L3N
Moze konczy ci sie pompka paliwa. podepnij ja na krutko i sprawdz jak zapodaje paliwko. Pozatym skontroluj filtr paliwa kiedy go ostatnio wyieniales? Zobacz tez kopolke palec i inne rzeczy odpowiedzialne za iskre.Moze halla padlo lub cewka oblukaj i napisz.

: śr mar 18, 2009 13:39
autor: oskar21
Filtr wymieniany 1 miesiac temy rozrusznik ze rok temu reszte sparwdze i napisz ;]

: czw mar 19, 2009 00:35
autor: Oxim
na 100% pompka też tak miałem

: czw mar 26, 2009 15:22
autor: oskar21
Pomka jest tobra daje dobre cisnienie halla tez jest w porzodku wszystko działa jak nalezy a dalej gasnie na sobote jestem umowiony z elektrykiem moze on znajdzie co to robi

: czw mar 26, 2009 15:29
autor: moriel
E tam zaraz pompka. Przyczyn może być wiele: padnięty niebieski czujnik temperatury, zużyta albo zabrudzona kopułka lub palec rozdzielacza, padnięta sonda lambda, rozwalona odma, wypalone świece, nieszczelność w dolocie powietrza, uszkodzona przepływka, kiepskie albo stare kable WN i jeszcze trochę innych.

Ale temat był wałkowany tyle razy na forum, że nie możesz nie znaleźć przynajmniej kilkunastu dokładnych opisów co i jak posprawdzać.

: ndz kwie 05, 2009 12:44
autor: oskar21
No i samochod naprawiony bylem z nim u elektryka i nic ne znalazł po tygodniu wziolem go od niego i zaczolem sam grzebac okazało sie ze przewod od niebieskiego czujnika trzymał na samej izolacji naprawiłem i chodzi Dzieki za pomoc pozdro