[MK3 1.9TDI] Zapowietrzony uklad paliwowy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
[MK3 1.9TDI] Zapowietrzony uklad paliwowy
Witam
Wczoraj wybralem sie na wymiane oleju i filtrow. Robilem to na okregowej stacji kontroli. Wszystko pieknie tylko ze gosc zapowietrzyl mi uklad paliwowy. Czy odpowietrzenie mozna zrobic samemu czy oddac do speca bo do tego frajera jechac juz nie bede
Pozdro
Gitner
Wczoraj wybralem sie na wymiane oleju i filtrow. Robilem to na okregowej stacji kontroli. Wszystko pieknie tylko ze gosc zapowietrzyl mi uklad paliwowy. Czy odpowietrzenie mozna zrobic samemu czy oddac do speca bo do tego frajera jechac juz nie bede
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Od zawsze zapalal za pierwszym razem. Filtr nie byl zalewany paliwem. Po wlozeniu auto zapalilo, wypalilo co bylo w wezykach i zgaslo. Zapalil ponownie po wielu kreceniach i wcisnietym gazem. Potem bylo dobrze ale dzis rano znow to samo. kreecilem kilka razy z gazem az poszlo. Ku... z takimi mechanikami.. A sie kurde polaszczlem na tania fuche Zawsze jezdzilem do drugiego goscia ale tam wychodzilo mnie drozej jakas stowke (na czesciach) Kumpel mial Vectre B dieselka zapowietrzona ale ta to tylko z popychu dalo zapalic. Po odpowietrzeniu smiga.Corvax pisze:nie chce zaciągnąc mimo krecenia?. A filtr był zalewany paliwem?
Pozdro
Gitner
[ Dodano: Pią Wrz 16, 2005 8:34 am ]
Ja nie chce aby mi tak zapalal. Ma byc za pierwszym razem!!! Moze mu przejdzie po kilku dniach?
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Nie wiem czy to wina tego, ale jak gosc wyjmowal stary filtr to wezykow nie korkowal tylko tak zostawil i poszedl po nowy filtr..RALFI pisze:PODEJRZEWAM ŻE TE WĘŻYKI NA WIERZCHU FILTRA MOGĄ BYĆ NIE DOKRĘCONE I TAMTĘDY SIE ZAPOWIETRZA - SPRAWDŹ, POZDRAWIAM
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Poza zdjeciem i zalozeniem wezykow nic nie bylo robione. Zawsze po wymianie bylo good. Po tym kreceniu wczoraj zalapal i gralo, ale dzis znowu padaka wiec cos nie tak. Jeszcze nic nie patrzylem bo w pracy jestem ale potem sprawdze i dam znac.Corvax pisze:Gitner, a wiecej tam nie było grzebane? Bo mimo wszystko to sam powinien się odpowietrzyć jeśli w końcu złapał. Patrzyłeś czy idzie paliwo przez wężyk?
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
takie pytanie jak u jednych byly czesci tansze a drugiego mechanika miales sprawdzonego, to nie mogles kupic u tych 1 tanszych czesci a u 2 zalozyc ?
a co do tematu... sprawdz te wezyki moze sa nie docisniete i tam sie dostaje powietrze... o ile to jest tego wina wogole bo moze byc zupelnie co innego
a co do tematu... sprawdz te wezyki moze sa nie docisniete i tam sie dostaje powietrze... o ile to jest tego wina wogole bo moze byc zupelnie co innego
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
No wlasnie nie moglem.. tamci kaza sobie za jakosc placic cenami za czesci.. no coz.. A co do wezykow.. po 8h stania zapalil od razu, 5km trasy, zgasilem i po pol godzinie znow problemy. 10km trasy, zgasilem, 20 minut postoju i zapalil od razu. W przewodach paliwowych widze pecherzyki ale te beda zawsze jak sie dowiedzialem.. jutro mam odpowietrzanie ukladu.TaOa pisze:takie pytanie jak u jednych byly czesci tansze a drugiego mechanika miales sprawdzonego, to nie mogles kupic u tych 1 tanszych czesci a u 2 zalozyc ?
a co do tematu... sprawdz te wezyki moze sa nie docisniete i tam sie dostaje powietrze... o ile to jest tego wina wogole bo moze byc zupelnie co innego
Pozdro
Gitner
[ Dodano: Nie Wrz 18, 2005 8:35 pm ]
Paliwo idzie przez wezyk. 2 przewody idace na wtryski byly do dupy i paliwo lalo sie na zewnatrz. Ale po ich wymianie i tak nie zapala jak powinien. Stawiam na przekaznik swiec zarowych. Czy jesli jest padniety to zimne auto moze miec problem z odpaleniem?Corvax pisze:Gitner, a wiecej tam nie było grzebane? Bo mimo wszystko to sam powinien się odpowietrzyć jeśli w końcu złapał. Patrzyłeś czy idzie paliwo przez wężyk?
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 120 gości