obroty silnika za wysokie..

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
robifij
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: śr lis 12, 2008 19:14
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

obroty silnika za wysokie..

Post autor: robifij » wt mar 17, 2009 13:55

dlaczego przy 120km/h mam 4000 obrotow?? czy cos ze zepsuło?? :chytry: :chytry:



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » wt mar 17, 2009 14:19

Ludzie!!! a na jakim biegu?? na wstecznym?? to na pewno co się zepsuło!!


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

wielblad2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 903
Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Post autor: wielblad2 » wt mar 17, 2009 15:42

Jaki silnik jaka skrzynia jaki bieg - może troche więcej danych by było łatwiej myśleć Kaszpirowski przyjmuje w Rosji nie na forum vw .Sory za dosadność ale taka jest prawda , z niczego coś w jaki sposób?


pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.

Awatar użytkownika
robifij
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: śr lis 12, 2008 19:14
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: robifij » śr mar 18, 2009 00:00

silnik 1.6

101km

5 bieg 4000 obrotów 120km/h



luki109
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 13:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: luki109 » śr mar 18, 2009 01:21

Ja myślę, że to normalne i nie ma co czegokolwiek się obawiać.
Ostatnio zmieniony śr mar 18, 2009 01:24 przez luki109, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
robifij
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: śr lis 12, 2008 19:14
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: robifij » śr mar 18, 2009 13:13

kolega ma audi b4 w automacie i on tez ma tak samo... ale jak mowicie ze wszystko jest ok to ok:) dzieki:) ale napisz dlaczego tak jest ze w automacie tak samo jest..?



Awatar użytkownika
waflocki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: śr sty 07, 2009 17:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: waflocki » śr mar 18, 2009 14:06

ja tam nie wiem czy dobrze, bo tak szybko nie jezdze:P a tak powaznie to VW slabo zrobil ta "piatke" max predkosc 170. Szybko obroty sie koncza i duzo pali na autostradzie



Awatar użytkownika
piopio81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pn paź 30, 2006 19:51
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: piopio81 » śr mar 18, 2009 16:45

ja mam 1,4 16V i mam podobne obroty przy tej predkości na 5 biegu,



Awatar użytkownika
robifij
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: śr lis 12, 2008 19:14
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: robifij » czw mar 19, 2009 11:00

a czy ja wiem ze max to 170 :) heee lecialem swoim juz troszke wiecej jak 170:) ;p :okej:



Awatar użytkownika
piopio81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pn paź 30, 2006 19:51
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: piopio81 » czw mar 19, 2009 11:38

1,4 16V BCA, prędkość na maxa 170 - 173 na prostej, więcej się nie wydusi. Przy sprzyjających warunkach to nawet 180 leci, a obroty około 5000 obr/min, przyspieszenie mierzyłem stoperem do setki w 13,6-13,9 wersja 3d basis. pozdrawiam



Awatar użytkownika
waflocki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: śr sty 07, 2009 17:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: waflocki » czw mar 19, 2009 21:12

mi sie wydaje ze ja mam juz przy 160 5tys obrotow. tez mam 1.4. maksymalnie jechalem 170. wydaje mi sie, ze przy zmianie przekladni poszedlby spokojnie 190



Awatar użytkownika
piopio81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pn paź 30, 2006 19:51
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: piopio81 » czw mar 19, 2009 21:31

uważam że w modelu 1.4 dłuższe biegi nic by nie dały a wręcz przeciwnie. Poprostu z 75 KM więcej się nie wydusi, przecież mk 4 waży około 1200 kg. Ale coś za coś przynajmniej spalanie jest niewielkie a jak na 75 KM osiągi też nie najgorsze. Miałem kiedyś Fiata Brawę 1,4 12 V 80 KMi przy 180 ( z górki oczywiście) miał 6000 obr/min, przy 100 km/h prawie 4000 obr/min. Mój brat ma Punto II 1.2 60 KM i w tym modelu biegi są o wiele dłuższe niż w Golfie. Efekt jest taki żeby osiągnąć prędkość maksymalną trzeba go kręcić n 4 biegu, bo na piątce nie ma siły. Więc wnioskuje że skrzynia w Golfie jest dobrze zestopniowana do tego silnika i niema co szukać na siłe wad. Pozdrawiam.



ryjek75
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz lis 19, 2006 16:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ryjek75 » pt mar 20, 2009 13:08

4 tysiące obrotów przy prędkości 120 km/h na "piątce", to prawidłowo.



wielblad2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 903
Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Post autor: wielblad2 » pt mar 20, 2009 22:40

Jeżeli to miałby mój diesel to już bym wył ze złości ale przy benie norma raczej więc nie ma powodów do obaw.Miałem mk3 1.6 ABU i przy 120/h na 5 biegu niedocjhodził nawet do 3.500 tyś. przypuszczam że to zależy od motoru i skrzyni .


pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 337 gości