Strona 1 z 1

: czw wrz 15, 2005 16:17
autor: qra
wężyk podciśnienia o ile sie nie myle.

: czw wrz 15, 2005 16:32
autor: qra
slonko pisze:Wezykow od podcisnienia jest kilka. A moze to jakis czujnik we wtrysku?

I przy okazji jeszcze jedno. Gdzie znajduje sie czujnik tepmeratury powietrza? Bo u mnie pokazuje non stop -40*C
znajduje sie po prawej stronie na dole za zderzakiem - obok halogenow. pokazuje -40 znaczy ze jest popsuty.
wezyk podcisnienia ktory odchodzi od licznika, chyba tak bylo w mk2 ze na wezyku podcisnienia obliczal spalanie. czujnik to juz nowsza wersja ktora zawitala w mk3.

jesli sie myle to nie bijcie tylko nakierujcie :P

: czw wrz 15, 2005 22:19
autor: rzodkiew
tak wezyk od mfa ma byc podlaczony do tego weza od serwa bez roznicy do ktorego podlaczysz bedzie dobrze , ja mialem kiedys tez tak ze pokkazywal bardzo male spalanie , moim problemem byl za cienki wezyk i temu tak wychodzilo moze to dziwne ale tak mialem , druga rzecz to szczelnosc on musi byc szczelny, bez wyciagniecia zegara na tyle zeby dostac sie do wezyka raczej nie sprawdzisz czy jest szczelny, jak po wymianie wezyka bedzie dalej tak samo to moze byc walniete mfa

: pt wrz 16, 2005 09:54
autor: rzodkiew
przy zegarach, i raczej nie obejdzie sie bez wyciagniecia zegarow