Strona 1 z 1
Mam pytanie w sprawie silnika + FOTO ...
: sob mar 14, 2009 20:54
autor: zwykly123
Witam Wszystkich
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Otóz mam pytanie dotyczace tej rury którą widac na zdjeciu ,
pytanie 1 - od czego jest ta rura ??
pytanie 2 - czy ta rura moze byc pęknieta , bo jak widac na zdjeciu jest ona peknieta...
moje autko to Golf II 1.6 RF Benzyna + LPG gaznik 2e2...
dodam jeszcze ze mam spore problemy z jazda na benzynie tj. przerywa , brak mocy itd....
[img]
[img]http://images36.fotosik.pl/80/fb9867c37140f648m.jpg[/img][/img]
: sob mar 14, 2009 21:11
autor: Paweł Marek
Wymień, dostaniesz za grosze w sklepie, sprzedawana na długość, ale to pęknicie nie ma większego znaczenia. Tą drugą główną rurę wygiętą w tył włóż w otwór w błotniku jak ma być, silnik po rozgrzaniu odzyska kilka koni mocy - odczujesz to wyraźne. Co do reszty masz uszkodzony gaźnik. Było o tym dużo - szukaj o niedomaganiach gaźnika Pierburg 2E2
: sob mar 14, 2009 21:12
autor: Andrzej132
Na zimnym silniku tą rurą ssie ciepłe powietrze znad kolektora. Później termostat przełącza i powietrze zimne leci tą drugą zagiętą rurą. Przy gazie to temperatura powietrza praktycznie nie ma znaczenia - ja nie mam tej rury która u ciebie jest pęknięta.
: ndz mar 15, 2009 08:36
autor: zwykly123
Panowie dzieki za informacje , bo myslalem ze ta rura ma jakies powazne znaczenie i miu przerywa na benzynie ,
Paweł Marek, fajny pomysl z ta druga rura , zeby ja w blotnik wsadzic , nawet otwor mam...
Andrzej132, aha czyli Ty jej nie masz... w sumie to ja zrobie tak jak
Paweł Marek, mi radzil , poniewaz sa to sprawy groszowe to lepiej zeby ta rura byla tam .....Dzieki Panowie oczywiscie punkciki dla Was
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: ndz mar 15, 2009 09:20
autor: Andrzej132
Zagięcie tej rury od zimnego powietrza też ma uzasadnienie - w LPG gaźnikowych na pewno, a czy z wtryskiem to nie wiem. Zapobiega ona bezpośredniemu nadmuchowi nadmiaru powietrza do gaźnika, bo przy silnym nadmuchu podczas jazdy silnik na gazie może zgasnąć. Można to sprawdzić na postoju silnie dmuchając w tą rurę (o ile termostat będzie przełączony na zimne powietrze).