Dlaczego po odpięciu wężyka idącego od zbiornika węgla aktywowanego do przepustnicy i zatkaniu go silnik przestaje szarpać na jałowych obrotach?
Zawór cyka, otwiera się, normalnie jest zamknięty i szczelny.
O co chodzi?! Kto wie?
Szarpanie silnika na wolnych obrotach i zawór N80
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Szarpanie silnika na wolnych obrotach i zawór N80
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
-
- Mały gagatek
- Posty: 107
- Rejestracja: czw mar 05, 2009 22:25
- Lokalizacja: Lodz
- Kontakt:
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Kolego wydaje mi się, że mylisz pojęcia: nie piszę o zaworze EGR recyrkulacji spalin który bierze spaliny z kolektora wylotowego i wraca je do kolektora dolotowego tylko o zaworze EVAP ktory wpuszcza opary paliwa ze zbiornika paliwa gromadzone w zbiorniku z węglem aktywowanym do kolektora dolotowego.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 425 gości