Strona 1 z 1

dławienie silnika przy przyśpieszaniu

: czw mar 12, 2009 20:37
autor: szczep
przy przyśpieszaniu silnik zaczyna się dławić (odczucie podobne do ruszającego kursanta na nauce jazdy tzw kangurki) także przy jeździe z niższymi prędkościami na wyższych biegach, za pierwszym razem problem pojawił się po wyjeżdżeniu baku do zera lecz ustał , ostatnio zrobiłem to samo, zatankowałem i się dławi. W czym może być problem ?

: czw mar 12, 2009 21:13
autor: domino1992
a dawno temu wymieniałes filtry tj. Powietrza, paliwa oleju?

: czw mar 12, 2009 22:42
autor: stonefree
Może pompę przytarłeś, jak hulała na sucho?

: pt mar 13, 2009 08:16
autor: szczep
domino1992 pisze:a dawno temu wymieniałes filtry tj. Powietrza, paliwa oleju?
filtra paliwa jeszcze nie wymieniałem i powietrza też, oleju był wymieniany jakieś 8tyś. temu :chytry:

[ Dodano: 13 Mar 2009 07:17 ]
stonefree pisze:Może pompę przytarłeś, jak hulała na sucho?
nie doprowadziłem do tego żeby pompa się dławiła, jeszcze trochę paliwa było (ostatnia kreska za czerwoną-końcówka baku), może jakieś syfy z baku zassało, dziś wymienię filtr paliwa

: pt mar 13, 2009 09:57
autor: Jacek75
Ostatnio wielu ludzi ma tego typu problem z MK4, niezależnie od silnika, coś jest w paliwie z którejś rafinerii?

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224204

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113355

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216281

Dodatkowo zauważyłem na postoju (wcześniej się temu nie przyglądałem), że chodnik pod rurą jest mokrusieński (od spalin wychodzących z rury - dużo wody), płynu chłodniczego raczej nie ubyło. Mam zamiar po wypaleniu całego baku zalać VPower i zobaczyć czy przejdzie.

Wyjeżdżone paliwo, tankowanie 98 i wymiana cewki na 1 cylindrze, od ok. 90km nie szarpie.

: pt mar 13, 2009 11:18
autor: szczep
Jacek75 pisze:Ostatnio wielu ludzi ma tego typu problem z MK4, niezależnie od silnika, coś jest w paliwie z którejś rafinerii?

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224204

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113355

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216281

Dodatkowo zauważyłem na postoju (wcześniej się temu nie przyglądałem), że chodnik pod rurą jest mokrusieński (od spalin wychodzących z rury - dużo wody), płynu chłodniczego raczej nie ubyło. Mam zamiar po wypaleniu całego baku zalać VPower i zobaczyć czy przejdzie.
wymieniłem dziś filtr paliwa i powietrza dodatkowo dolałem 20l V-Power Racing, silnik ożył nie jest jeszcze tak dynamiczny jak wcześniej ale czuć poprawę ( wody chyba jest trochę bo słychać lekkie strzały z rury wcześniej tankowałem na stacji hipermarketu)

: pt mar 13, 2009 23:14
autor: Jacek75
Jak zdejmę wężyk z zaworu N80 ukłądu recyrkulacji par paliwa (EVAP) idący do przepustnicy i zatkam go to przestaje szarpać...
O czym to świadczy?

[ Dodano: 26 Mar 2009 10:45 ]
temat rozwiązany u mnie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224204, uszkodzona cewka na pierwszym cylindrze - za słaba iskra.