Strona 1 z 1
dławienie silnika przy przyśpieszaniu
: czw mar 12, 2009 20:37
autor: szczep
przy przyśpieszaniu silnik zaczyna się dławić (odczucie podobne do ruszającego kursanta na nauce jazdy tzw kangurki) także przy jeździe z niższymi prędkościami na wyższych biegach, za pierwszym razem problem pojawił się po wyjeżdżeniu baku do zera lecz ustał , ostatnio zrobiłem to samo, zatankowałem i się dławi. W czym może być problem ?
: czw mar 12, 2009 21:13
autor: domino1992
a dawno temu wymieniałes filtry tj. Powietrza, paliwa oleju?
: czw mar 12, 2009 22:42
autor: stonefree
Może pompę przytarłeś, jak hulała na sucho?
: pt mar 13, 2009 08:16
autor: szczep
domino1992 pisze:a dawno temu wymieniałes filtry tj. Powietrza, paliwa oleju?
filtra paliwa jeszcze nie wymieniałem i powietrza też, oleju był wymieniany jakieś 8tyś. temu
[ Dodano: 13 Mar 2009 07:17 ]
stonefree pisze:Może pompę przytarłeś, jak hulała na sucho?
nie doprowadziłem do tego żeby pompa się dławiła, jeszcze trochę paliwa było (ostatnia kreska za czerwoną-końcówka baku), może jakieś syfy z baku zassało, dziś wymienię filtr paliwa
: pt mar 13, 2009 09:57
autor: Jacek75
Ostatnio wielu ludzi ma tego typu problem z MK4, niezależnie od silnika, coś jest w paliwie z którejś rafinerii?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224204
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113355
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216281
Dodatkowo zauważyłem na postoju (wcześniej się temu nie przyglądałem), że chodnik pod rurą jest mokrusieński (od spalin wychodzących z rury - dużo wody), płynu chłodniczego raczej nie ubyło. Mam zamiar po wypaleniu całego baku zalać VPower i zobaczyć czy przejdzie.
Wyjeżdżone paliwo, tankowanie 98 i wymiana cewki na 1 cylindrze, od ok. 90km nie szarpie.
: pt mar 13, 2009 11:18
autor: szczep
wymieniłem dziś filtr paliwa i powietrza dodatkowo dolałem 20l V-Power Racing, silnik ożył nie jest jeszcze tak dynamiczny jak wcześniej ale czuć poprawę ( wody chyba jest trochę bo słychać lekkie strzały z rury wcześniej tankowałem na stacji hipermarketu)
: pt mar 13, 2009 23:14
autor: Jacek75
Jak zdejmę wężyk z zaworu N80 ukłądu recyrkulacji par paliwa (EVAP) idący do przepustnicy i zatkam go to przestaje szarpać...
O czym to świadczy?
[ Dodano: 26 Mar 2009 10:45 ]
temat rozwiązany u mnie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224204, uszkodzona cewka na pierwszym cylindrze - za słaba iskra.