dławienie silnika przy przyśpieszaniu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
szczep
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 09:35
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

dławienie silnika przy przyśpieszaniu

Post autor: szczep » czw mar 12, 2009 20:37

przy przyśpieszaniu silnik zaczyna się dławić (odczucie podobne do ruszającego kursanta na nauce jazdy tzw kangurki) także przy jeździe z niższymi prędkościami na wyższych biegach, za pierwszym razem problem pojawił się po wyjeżdżeniu baku do zera lecz ustał , ostatnio zrobiłem to samo, zatankowałem i się dławi. W czym może być problem ?



domino1992
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: sob gru 13, 2008 16:55
Lokalizacja: Lubsko

Post autor: domino1992 » czw mar 12, 2009 21:13

a dawno temu wymieniałes filtry tj. Powietrza, paliwa oleju?



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » czw mar 12, 2009 22:42

Może pompę przytarłeś, jak hulała na sucho?



Awatar użytkownika
szczep
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 09:35
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: szczep » pt mar 13, 2009 08:16

domino1992 pisze:a dawno temu wymieniałes filtry tj. Powietrza, paliwa oleju?
filtra paliwa jeszcze nie wymieniałem i powietrza też, oleju był wymieniany jakieś 8tyś. temu :chytry:

[ Dodano: 13 Mar 2009 07:17 ]
stonefree pisze:Może pompę przytarłeś, jak hulała na sucho?
nie doprowadziłem do tego żeby pompa się dławiła, jeszcze trochę paliwa było (ostatnia kreska za czerwoną-końcówka baku), może jakieś syfy z baku zassało, dziś wymienię filtr paliwa
Ostatnio zmieniony pt mar 13, 2009 08:20 przez szczep, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » pt mar 13, 2009 09:57

Ostatnio wielu ludzi ma tego typu problem z MK4, niezależnie od silnika, coś jest w paliwie z którejś rafinerii?

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224204

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113355

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216281

Dodatkowo zauważyłem na postoju (wcześniej się temu nie przyglądałem), że chodnik pod rurą jest mokrusieński (od spalin wychodzących z rury - dużo wody), płynu chłodniczego raczej nie ubyło. Mam zamiar po wypaleniu całego baku zalać VPower i zobaczyć czy przejdzie.

Wyjeżdżone paliwo, tankowanie 98 i wymiana cewki na 1 cylindrze, od ok. 90km nie szarpie.
Ostatnio zmieniony śr mar 18, 2009 23:00 przez Jacek75, łącznie zmieniany 2 razy.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Awatar użytkownika
szczep
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 09:35
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: szczep » pt mar 13, 2009 11:18

Jacek75 pisze:Ostatnio wielu ludzi ma tego typu problem z MK4, niezależnie od silnika, coś jest w paliwie z którejś rafinerii?

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224204

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113355

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216281

Dodatkowo zauważyłem na postoju (wcześniej się temu nie przyglądałem), że chodnik pod rurą jest mokrusieński (od spalin wychodzących z rury - dużo wody), płynu chłodniczego raczej nie ubyło. Mam zamiar po wypaleniu całego baku zalać VPower i zobaczyć czy przejdzie.
wymieniłem dziś filtr paliwa i powietrza dodatkowo dolałem 20l V-Power Racing, silnik ożył nie jest jeszcze tak dynamiczny jak wcześniej ale czuć poprawę ( wody chyba jest trochę bo słychać lekkie strzały z rury wcześniej tankowałem na stacji hipermarketu)
Ostatnio zmieniony pt mar 13, 2009 11:21 przez szczep, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » pt mar 13, 2009 23:14

Jak zdejmę wężyk z zaworu N80 ukłądu recyrkulacji par paliwa (EVAP) idący do przepustnicy i zatkam go to przestaje szarpać...
O czym to świadczy?

[ Dodano: 26 Mar 2009 10:45 ]
temat rozwiązany u mnie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224204, uszkodzona cewka na pierwszym cylindrze - za słaba iskra.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 232 gości