Mam w dowodzie silnik 1.4

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wasior
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr mar 11, 2009 22:30
Lokalizacja: Kraków

Mam w dowodzie silnik 1.4

Post autor: wasior » czw mar 12, 2009 20:18

Witam!!!
Ostatnio zakupiłem VW Golfa mk1 1984r i w dowodzie rejestracyjnym widnieje pojemność 1439 cm3 na gaźniku a z tego co się orientuje nie montowano w golfach takich silników. Czy wie ktoś coś na temat takich silników ??? Prosił bym o wszelkie informacje bo nie mogę nic znaleźć. Z góry dziękuje. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw mar 12, 2009 22:02 przez wasior, łącznie zmieniany 1 raz.



gateway1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: czw sty 22, 2009 22:18
Lokalizacja: warszawa

Post autor: gateway1 » czw mar 12, 2009 20:34

w mk I montowano silniki 1.1 1.3 1.6 i 1.8



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw mar 12, 2009 20:35

ja taki miałem 1,5 JB , na gaźniku pierburg 1B3

[ Dodano: 12 Mar 2009 19:36 ]
mam do niego troszke danych

[ Dodano: 12 Mar 2009 19:37 ]
był tak samo FH

[ Dodano: 12 Mar 2009 19:41 ]
ale one mają pojemność 1457
Ostatnio zmieniony czw mar 12, 2009 20:35 przez miś fazi, łącznie zmieniany 1 raz.



gateway1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: czw sty 22, 2009 22:18
Lokalizacja: warszawa

Post autor: gateway1 » czw mar 12, 2009 20:41

silnik 1.4 jest to pełna wersja silnika 1.3 dokladnie jest to silnik 1.3 tyle ze zwiększoną skok tloka bodaj ze o 6mm . Silniki 1.4 zastosowano dopiero w mk III



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw mar 12, 2009 20:41

ale one mają pojemność 1457

[ Dodano: 12 Mar 2009 19:43 ]
gateway1 pisze:silnik 1.4 jest to pełna wersja silnika 1.3 dokladnie jest to silnik 1.3 tyle ze zwiększoną skok tloka bodaj ze o 6mm . Silniki 1.4 zastosowano dopiero w mk III
zgadza sie , ale te silniki robiono dopiero pare ładnych lat później w 84 roku nie było z tego co wiem



gateway1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: czw sty 22, 2009 22:18
Lokalizacja: warszawa

Post autor: gateway1 » czw mar 12, 2009 20:47

przepraszam pomylilem sie robili 1.5



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw mar 12, 2009 20:52

blok i głowica identyczne jak 1,6 nie dało sie odróżnić , nawet na głowicy było wybite 1,6 a zaraz koło tego 1,5



djozi21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn gru 25, 2006 17:15
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: djozi21 » czw mar 12, 2009 23:07

miałem takiego ,dokładnie pojemnosc 1439 w niemieckim brifie, bardzo ekonomiczny i dynamiczny silniczek, jak masz to pokaz fotke silniczka to powiem czy to samo


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2341887#2341887

Awatar użytkownika
wasior
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr mar 11, 2009 22:30
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wasior » czw mar 12, 2009 23:20

djozi21 pisze:miałem takiego ,dokładnie pojemnosc 1439 w niemieckim brifie, bardzo ekonomiczny i dynamiczny silniczek, jak masz to pokaz fotke silniczka to powiem czy to samo
Fotki postaram się wrzucić jutro. Jak by miał ktoś informacje dotyczące silnika prosił bym o podanie. Typu opis itp. Z góry dzięki. Obrazek
Ostatnio zmieniony pn mar 16, 2009 22:48 przez wasior, łącznie zmieniany 2 razy.



djozi21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn gru 25, 2006 17:15
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: djozi21 » wt mar 17, 2009 19:21

pokaz fotke całego golfa , byc moze jest to mój były golf, jaka skrzynia jest w środku 4+E :chytry: , bo silniczek identyczny jak w moim był i kolor tez by sie zgadzał :jezor:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2341887#2341887

Awatar użytkownika
KLASSIK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: czw mar 30, 2006 13:55
Lokalizacja: Józefów

Post autor: KLASSIK » wt mar 17, 2009 19:32

na 100% masz 1.5
w dowodzie masz 1439 bo tumany w wydziale nie maja pewnie pojemnosci 1457


www.cultstyle.pl

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » wt mar 17, 2009 20:09

już Ci pisałem , na 100 procent 1457 , na gaźniku pierburg 1B 3 , silnik JB lub FH , ja tak samo miałem identyczny

[ Dodano: 17 Mar 2009 19:14 ]
ta jedynka , to tak zwana przejściówka , jeśli ma szersze lampy z tyłu , pierwsze jedynki miały wąskie



Awatar użytkownika
wasior
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr mar 11, 2009 22:30
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wasior » wt mar 17, 2009 22:29

No mam szerokie lampy z tyłu... Dzięki za informacje i pisałeś, że masz trochę informacji o tym silniku był bym wdzięczny jak byś mi jakoś przesłał...
Ostatnio zmieniony wt mar 17, 2009 22:32 przez wasior, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr mar 18, 2009 07:37

wieczorem , o k

[ Dodano: 18 Mar 2009 19:25 ]
dokładnie które dane Ci najbardziej interesują ?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 124 gości