Strona 1 z 2
					
				[mk3] [1.9 TD AAZ] obroty na biegu jalowym
				: śr wrz 14, 2005 11:30
				autor: mulder
				Witam!!
mam pytakno do szanownych panstwa 

 jakie powinny byc obroty na biegu jalowym w 1.9 TD AAZ ? u mnie jest 1000 niezaleznie od nagrzania silnika
pytanko nr dwa banalne, ale nie chce juz nic polamac... to jak sie wyjmuje popielniczke w mk3 na zadna strone nie moge jej wyjac a szarpac za bardzo nie chce 

 
			 
			
					
				Co do obrtów to jest tak....
				: śr wrz 14, 2005 11:48
				autor: Razal
				na biegu jałowym powinno być ok 800/850 obr. więc masz, albo trochę za wysokie, albo poprostu błędne wskazania obrotomierza
A co do popielniczki to jest w niej taki chropowaty wypust, naciśnij na niego i wyciągaj do siebie i będzie  
 
Pozdrooo...
 
			 
			
					
				
				: śr wrz 14, 2005 11:57
				autor: mulder
				Razal pisze:A co do popielniczki to jest w niej taki chropowaty wypust, naciśnij na niego i wyciągaj do siebie i będzie 
 to chyba tego nie mam :/ ale bede probowal...
a czym moga byc spowodowane te za wysokie obroty ?
 
			 
			
					
				
				: śr wrz 14, 2005 12:06
				autor: dzikusek99
				Hej z popielniczka mialem to samo. rzeczywiscie n adole jak wyciagniesz jest taki przycik i jak go wcisniesz poieplniczka wyjdzie bez problemow. Co do obrotow mialem 880 po regeneracji pompy wtryskowej mam 800- 850 pozdrawiam
			 
			
					
				
				: śr wrz 14, 2005 12:17
				autor: mulder
				hmmm czyli wynika ze musze odwiedzic jakiegos magika od DIESEL'i 

 
			 
			
					
				
				: śr wrz 14, 2005 12:46
				autor: greg
				ja mam 950 po zagrzaniu a 1000 jak zimny. fakt to 1y a nie AAZ ale konstrukcyjnie tak samo.
			 
			
					
				
				: śr wrz 14, 2005 12:49
				autor: dudi
				albo jesli nowy nabytek to czasem na pompie podkrecaja na szybciora pod sprzedaz.
			 
			
					
				
				: śr wrz 14, 2005 13:37
				autor: ZYBI 67
				WITAM JA MIALEM PODOBNIE I WYMIENILI NIE ZNAM NAZWY ALE MOZNA TO POROWNAC DO AUTOMATYCZNEGO SSANIA CZUJNIK KTORY POCIAGA LINKE OD OBROTOW KTORY JEST PRZY POMPIE LUB WYSTARCZY REGULACJA JEST TO CZASOCHLONNE BO RAZ MUSI BYC SILNIK CIEPLY A NASTEPNIE ZIMNY KAZDY WARSZTAT DIESLA ZROBI TO POWODZENIA A PRZY OKAZJI W TYM SILNIKU PO ZMIANIE PASKA POWINNO USTAWICSIE KAT WTRYSKU
			 
			
					
				
				: śr wrz 14, 2005 14:08
				autor: Arcturus
				Ja mam 900-950 i jest ok! a 800 to troce malo mnie sie wydaje ale do 1000 jest generalnie ok I NIEMA SIE CO GORĄCZKOWAC
			 
			
					
				Obroty
				: śr wrz 14, 2005 16:06
				autor: enterro
				Wszystko masz w porządku więc nie rób nic bo zepsujesz. U mnie także 1000 i silnik chodzi jak zegarek. Nominalnie wg książki 950, ale to granica błędu obrotomierza. Możesz sprawdzić przełączając licznik elektroniczny (wyświetlacz) w tryb pomiaru obrotów.
			 
			
					
				
				: śr wrz 14, 2005 18:37
				autor: cruc
				W moim jest 1000
			 
			
					
				
				: śr wrz 14, 2005 18:54
				autor: mulder
				aha no to narazie tak zostawie 

 a jak juz napisal 
dudi, to jest nowy nabytek za cale 1350 ojro 

 wiec nie narzekam 

 dzieki chlopaki za pomoc
 
			 
			
					
				
				: śr wrz 21, 2005 16:12
				autor: cruc
				Dzisiaj na obrotomierzu mam 550obr/min chmm.....Silnik chodzi normalnie,czyli obrotek nawalił ?.