Strona 1 z 1
40/40
: wt wrz 13, 2005 17:05
autor: zico1981
Pytanko czy przy obnizaniu zawieszenia o 40mm musze zniemic amorki? jest to pierwszy poziom utwardzenia czyli light
: wt wrz 13, 2005 17:11
autor: zybi44
nie ten zabiek bedzie niekonieczny dobiero powyzej 40 mozna myslec o zmianie amorow
: wt wrz 13, 2005 18:16
autor: tauka
Dokładnie tak jak pisze zybi44. jednak i mam takich wariatów na osiedlu co maja auta obnizone 80/60 na standartowych amorach, tyle ze jazda juz nie ta sama. auto lezy na glebie,ale co z tego jak sie drogi nie trzyma:/
: wt wrz 13, 2005 18:21
autor: kamil993
no -40/-40 to taka umowna granica do ktorej seryjne amorki daja rade... pozniej juz zuzywaja sie bardzo szybko...
: wt wrz 13, 2005 18:22
autor: zybi44
oni na polskich drogach tak jezdza oj joj joj
to chyba maja mapki w ktore ulice moga wjechac a w ktore nie
: wt wrz 13, 2005 19:42
autor: ku_bi
moża 40/40 założyć, ale amory szybciej się zużyja
: wt wrz 13, 2005 22:33
autor: micab
najlepiej też wymienić amorki już przy 40/40.......nie jest to konieczne ale polecam......jazda będzie o wiele lepsza
: wt wrz 13, 2005 23:00
autor: TaOa
a przy 40/40 da sie w miare normalnie jezdzic ? mowie tu o wjechaniu na kraweznik czy przejazd po policjantach
: śr wrz 14, 2005 00:04
autor: micab
jasne że się da.....40/40 to małe obniżenie.....
: śr wrz 14, 2005 00:19
autor: tauka
Ale w miare widoczne.
Niby nie taka gleba, ale odrazu lepiej wygląda
: śr wrz 14, 2005 09:03
autor: micab
to się zgadza że lepiej wygląda
ale gleba im niższa tym lepsza
dlatego polecam odrazu 60//40 minimum
: śr wrz 14, 2005 11:30
autor: budda
: śr wrz 14, 2005 20:31
autor: ku_bi
jeśli faktycznie ma atest Tuv to powinny dawać rade