1.8 16v KR nie daje paliwa na wtryski ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Galus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lip 22, 2005 21:55
Lokalizacja: Gostyń VWLKP
Kontakt:

1.8 16v KR nie daje paliwa na wtryski ?

Post autor: Galus » wt mar 10, 2009 09:55

Witam robie swapa 1.8 16v kr z mk2 do mk1.Wszytko juz jest zrobione, auto ładnie kreci.Ale z tego co widze byna nie jest wyrzucana na wtryski, wiek ktos dlaczego tak sie dzieje ?. ( Pomki działaja - sa przy silniku ).
Ostatnio zmieniony czw mar 12, 2009 22:22 przez Galus, łącznie zmieniany 3 razy.


Bog stworzyl Volkswageny, bo wie co to jest prawdziwe Piekno.!!!A inne samochody?,Bo ma poczucie humoru.!!!

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » wt mar 10, 2009 10:04

Płytka przepływomierza "chodzi" swobodnie? Pompki są od KR-a?


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
Galus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lip 22, 2005 21:55
Lokalizacja: Gostyń VWLKP
Kontakt:

Post autor: Galus » wt mar 10, 2009 12:39

zodiak pisze:Płytka przepływomierza "chodzi" swobodnie? Pompki są od KR-a?
tak płytka chodzi papki nie sa od kr ale daje dobre cosnienie !!


Bog stworzyl Volkswageny, bo wie co to jest prawdziwe Piekno.!!!A inne samochody?,Bo ma poczucie humoru.!!!

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » wt mar 10, 2009 17:41

Galus pisze:pompki nie są od kr ale daje dobre ciśnienie !!
a od czego są?

szybki garażowy test:

podnosisz tą klapke do góry... ktoś Ci włącza kluczyć w pozycje zapłonu (nie rozruchu ! ). Jak wacha poleci to będziemy myśleć dalej.


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
Galus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lip 22, 2005 21:55
Lokalizacja: Gostyń VWLKP
Kontakt:

Post autor: Galus » wt mar 10, 2009 19:46

Wacha leci !!!!


Bog stworzyl Volkswageny, bo wie co to jest prawdziwe Piekno.!!!A inne samochody?,Bo ma poczucie humoru.!!!

Karol G60
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: Karol G60 » wt mar 10, 2009 19:52

Galus pisze:Wacha leci !!!!
czyli problem z głowy?? :helm:



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » wt mar 10, 2009 19:53

Szczelność na dolocie została zachowana? Między przepustnicą a rozdzielaczem ma być szczelnie... miedzy przepustnicą a głowicą ma być szczelnie.


Drugi test garażowy: Podnieś leciutko tą klapke (1-3mm)....... i zacznij kręcić rozrusznikiem. Jak odpali to lewe powietrze gdzieś masz

[ Dodano: Wto 10 Mar, 2009 ]
Karol G60 pisze:czyli problem z głowy?? :helm:
wacha leci ale nie odpala :helm:


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
Galus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lip 22, 2005 21:55
Lokalizacja: Gostyń VWLKP
Kontakt:

Post autor: Galus » wt mar 10, 2009 20:39

ok oblukam jak co bede pytal dalej jak nieda rady.

[ Dodano: Czw Mar 12, 2009 16:31 ]
Auto sie non stop ostro zalewa !!!!!. I nadal jak na złosc nie odpala !!!
Ostatnio zmieniony czw mar 12, 2009 17:31 przez Galus, łącznie zmieniany 1 raz.


Bog stworzyl Volkswageny, bo wie co to jest prawdziwe Piekno.!!!A inne samochody?,Bo ma poczucie humoru.!!!

VWmatiMK3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt lip 15, 2008 14:42
Lokalizacja: BOLSZEWO
Kontakt:

Post autor: VWmatiMK3 » wt mar 17, 2009 01:16

a czy masz napewno zachowane dobrą kolejnaść przewoduw paliwowych na rozdzielaczu i do wtrysków ,Może się pomyliłeś i jest zła kolejność podawania paliwa



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » wt mar 17, 2009 10:24

a czy masz napewno zachowane dobrą kolejnaść przewoduw paliwowych na rozdzielaczu i do wtrysków ,Może się pomyliłeś i jest zła kolejność podawania paliwa
:goof:



wtrysk jest ciągły i leje cały czas tak samo

[ Dodano: Wto 17 Mar, 2009 ]
Galus pisze:Auto sie non stop ostro zalewa !!!!!. I nadal jak na złosc nie odpala !!!
za mała dawka paliwa... (lub za duża) ale KR'a moze zalewać za mała ponieważ wtedy wtrysk nie rozpyla tak jak powinien. Jeżeli za mała to musisz sprawdzić szcelnosćcałego dolotu. Ewentualnie jeżeli jest za duża może być też z ciśnieniem paliwa.


Psiknij samostart w dolot żeby odpalić... jak odpali to potem będziesz widział czy za duża czy za mała.


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
Galus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lip 22, 2005 21:55
Lokalizacja: Gostyń VWLKP
Kontakt:

Post autor: Galus » czw mar 19, 2009 15:58

Juz nieaktulane - Temat do zamkniecia !!!!!!!!!!


Bog stworzyl Volkswageny, bo wie co to jest prawdziwe Piekno.!!!A inne samochody?,Bo ma poczucie humoru.!!!

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » czw mar 19, 2009 16:01

Napisz co było... żeby było dla potomnych ;)


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
Galus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lip 22, 2005 21:55
Lokalizacja: Gostyń VWLKP
Kontakt:

Post autor: Galus » wt mar 24, 2009 22:02

Problemy z cisnieniem !!!


Bog stworzyl Volkswageny, bo wie co to jest prawdziwe Piekno.!!!A inne samochody?,Bo ma poczucie humoru.!!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 327 gości